رئیس دبیرخانه های مردمی سازمان بهزیستی کشور :
رئیس دبیرخانه کهای مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: امروز ۵۰ دستگاه ماشین آفرود برای استان ارسال شد که بتوان به وسیله آنها کمک ها را به دورترین روستاهای صعب العبور انتقال دهند.
کد خبر: ۵۲۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 15 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تاب، فرهاد اقطار رئیس دبیرخانه های مردمی سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه کرمانشاه، اظهار داشت:حمایت های بسیاری از سراسر کشور به این حادثه شد که از مردم ایران بابت این حمایت و همدردی تشکر می کنیم.

وی خاطر نشان کرد:طی این حادثه ۶ شهرستان در استان کرمانشاه دچار آسیب شدند که شدت آسیب ها در ثلاث باباجانی و سرپلذهاب بیشتر بوده است.

این مقام مسئول بیان داشت: از طرف استان های معین از جمله ایلام، کردستان، خوزستان و همدان کمک های چشمگیری صورت گرفت و حتی نیروهای انسانی را جهت کمک اعزام کردند.

به گفته رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور، تا کنون از طرف استانهای مختلف کشور حدود ۵۵ کامیون و ۴۰ وانت نیسان اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

اقطار ادامه داد: تا چند روز آینده نیز از استانهای تهران، مازندران، اصفهان و فارس اقلامی از جمله ویلچر، عصا، واکر، تشک های مواج و ... وارد استان کرمانشاه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگرچه طی ساعات اولیه بی نظمی هایی وجود داشت که از سر نیاز مردم زلزله زده بود، خاطرنشان کرد: اما طی امروز نظم بهتر شده بود و هیچگونه اشکالی در انتقال وجود نداشت و همه شایعات را تکذیب می کنم.

رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور از اعزام تیم پزشکی داوطلب در بین زلزله زدگان شهرستان سرپلذهاب خبر داد و گفت: وسایل کمک توانبخشی اولویت نیاز این منطقه است.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین یک تیم از هنرمندان طی روز شنبه وارد استان می شوند که یک کامیون وسایل همراه دارند و حضور این هنرمندان بیشتر جنبه تبلیغاتی و جذب کمک دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار