همراه با تابناک کهگیلویه وبویر احمد
مراسم یادبود حماسه پد خندق با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی ومردم استان،کار سخاوتمندانه دو بانوی هم استانی ومشکل قطع آب در شهر یشموک مطالبی هستند که در بسته خبری امروزارائه می شود.
کد خبر: ۵۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 26 June 2015
به گزارش "تابناک کهگیلویه وبویراحمد"مراسم یادبود حماسه پد خندق با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های دولتی، فرمانده نیروی انتظامی، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان،جمع زیادی از مسئولان حماسه پدخندق و تعداد زیادی از اقشار مردم استان گرامی داشته شد.
د این مراسم که با سخنرانی دهبانی پور مدیر کل ارشاد وفرهنگ اسلامی استان همراه بود ،تعدادی از حاضران در پد خندق به بازگوئی خاطرات خود پرداختند.
این مراسم  با استقبال گسترده ای از طرف مسولین ومردم برگزار شد .
دهبانی پور در سخنرانی خود به انتقاد کسانی که به ساخت مجسمه فشنگ در این مراسم به عنوان نماد خشونت طلبی انتقاد کرده بودند گفت:بیش از سه سال از عمرم را در جبهه‌های جنگ گذراندم، من هم از جنگ و خشونت منتفرم و هیچ کس هم آن را قبول ندارد.

دهبانی‌پور تصریح کرد: انصاف داشته باشید که ما جنگ طلب نبودیم و دشمن با طراحی استکبار از فرصت انقلابی مردم ما سوء استفاده و به میهن اسلامی ایران تجاوز کرد. وقتی دشمن خاک‌های زیادی از کشورمان را گرفته بود، اینجا ما چه تکلیفی داشتیم.

وی بیان کرد: فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در پدخندق مردانه ایستادند و جنگیدند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند. ما امروز جیره‌خوار ایثارگری‌های آنها هستیم، بنابراین آیا آنها شایسته تجلیل نیستند؟ آیا بزرگداشت حماسه پدخندق تجلیل از جنگ است؟ آیا ساختن فشنگی در یادمان حماسه پدخندق نشانه حمایت از خشونت است، هرگز؟

وی افزود: باید واقف باشیم که مملکت ما مورد تجاوز قرار گرفت و ما راهی جزء دفاع نداشتیم.

******

در مطلبی دیگر سایت خبری بویر نیوز به سخاوت وبخشش دو بانوی محروم وداغدیده را نشان می دهد وطعنه ای هم به ثروتمندان استان می زند.

در این گزارش به دوبانو اشاره شده که یکی در عین نداری وفقر خانه ای را که کمیته امداد برای او وپنج فرزند بی سرپرستش(فوت پدر خانواده)درست کرده به کتابخانه اهدا می کند وبه اتاقی کوچک وفقیرانه نقل مکان می کند.این بانو در روستای بن زرد زندگی می کند.

ومورد دیگر هم بانوییست که پنج روز پس از بانوی اول دیه فرزندش را جهت ساخت درمانگاه در زادگاهش روستای در غک هدیه می کند.

******

در خبری دیگر  سایت کبنا نیوز مردم شهر دیشموک مرکز بهمئی سردسیر را که با مشکل قطع آب شهری مواجه شده اند مورد توجه قرار داده است.گزارشها از این شهر حاکیست به علت قطع آب شرب شهری مردم این شهر به استفاده از آب های غیر بهداشتی وچشمه های اطراف شهر روی آورده اند وگویا مشکل قطعی آب از خرابی دستگاه پمپاژ آب است .

کبنا درادامه نوشته:برخی از مسئولان از قبیل شورای اسلامی شهر دیشموک به جای اینکه مشکلات مردم را حل کنند به فکر تانکرهای بدون آب خود هستند.

شهر دیشموک از بخش های شهرستان کهگیلویه ودر منطقه ای سردسیری وکوهستانی واقع شده که دارای جمعیتی بالغ بر 6هزار نفر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار