کد خبر: ۵۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 06 July 2015
 به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد   در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در 3 ماهه اول امسال از 71 پروژه عمرانی متعلق به 15 دستگاه اجرایی در دو شهرستان کهگیلویه و چرام بازدید شد.
 پژمان نیک اقبال عنوان کرد: از این تعداد 19 پروژه در دست اجرا، 20 پروژه متوقف و 32 پروژه نیز خاتمه یافته بودند که در مجموع 27 درصد پروژه‌های شهرستان کهگیلویه و چرام در دست اجرا، 28 درصد متوقف و 45 درصد خاتمه یافته هستند.
نیک اقبال با اشاره به اینکه طبق بازدید کارشناسان کمیته نظارت شورای فنی استان کیفیت عالی، خوب، متوسط و ضعیف برای پروژه‌های عمرانی لحاظ می‌شود،  ابراز کرد: از 71 پروژه عمرانی در دو شهرستان کهگیلویه و چرام هیج پروژه‌ای با کیفیت عالی و حتی ضعیف وجود نداشت
وی با اشاره به اینکه 38 درصد پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرستان کهگیلویه و چرام کیفیت خوب و 62 درصد این پروژه‌ها نیز کیفیت متوسط دارند.
نیک اقبال اظهار داشت: این پروژه‌ها مربوط به دستگاه‌های اجرایی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، آب منطقه‌ای، آبفای شهری و روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، تعاون، رفاه و کار اجتماعی، بسیج سازندگی، شهرداری‌های دهدشت، چرام، سرفاریاب و لنده است.
وی عنوان کرد: برای تسریع در روند و اجرای با کیفیت پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد نظارت کمیته‌های مختلف شورای فنی این استان تشدید می‌شود زیرا در این صورت شاهد اجرای مناسب پروژه‌های عمرانی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار