نمایش «سوزنامه» به نویسندگی بهروز ناصر شریعتی و کارگردانی محمود حکمتی‌اطهر از دوم اسفندماه به مدت 15 شب در همدان به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ 18 February 2015

نمایش «سوزنامه» به نویسندگی بهروز ناصر شریعتی و کارگردانی محمود حکمتی‌اطهر از دوم اسفندماه به مدت 15 شب در همدان به روی صحنه می‌رود.

محمود حکمتی‌اطهر  در گفت‌وگو با  فارس  درباره این نمایش گفت: سوزنامه روایتی تازه از داستان سودابه و سیاوش در شاهنامه فردوسی است.

وی ادامه داد: نویسنده این نمایش با دیدگاهی تازه و نو به داستان سودابه و سیاوش پرداخته و نمایشنامه سوزنامه براساس این دیدگاه نگارش شده است.

این کارگردان با سابقه تئاتر با بیان اینکه فکر نمی‌کنم تاکنون از این زاویه به این داستان نگاه شده باشد، تصریح کرد: این نمایش به ویژگی‌های انسانی پرداخته و به آنها وجود فیزیکی بخشیده است.

حکمتی‌اطهر اضافه کرد: در سوزنامه، افسون و نیرنگ قالب فیزیکی به خود گرفته و سودابه در جدال و درگیری با این قطب‌های منفی است و در این میان از استاد پیکرتراشی درخواست می‌کند تا مجسمه‌ای از سیاوش را برای وی بسازد.

وی پویا حکمتی‌اطهر را به عنوان آهنگساز این نمایش معرفی کرد و گفت: زهرا موتمن، منیرالسادات قاضی‌زاده، بهروز ناصرشریعتی، محمد طالبی و مهدی نصرالهی هم بازیگران این نمایش هستند.

«سوزنامه» از دوم اسفندماه به مدت 15 شب از ساعت 17:30 دقیقه در پلاتو تئاتر شهر همدان واقع در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی به روی صحنه می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار