فرمانده انتظامی بندر ماهشهر خبر داد:
فرمانده انتظامی بندر ماهشهر از افزایش ۱۱۱ درصدی کشفیات سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 05 June 2018

سرهنگ‌ جلیل زبیدی اظهار کرد: رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد امنیت در جامعه هستند و نقش مؤثری در ایجاد امنیت روانی دارند.

وی به عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان بندر ماهشهر اشاره کرد و افزود: در ۷۳ روز اخیر در حوزه سرقت با ۱۱۱ درصد افزایش کشفیات مواجه بودیم که در سال ۹۶ این میزان ۸۲ درصد بوده است.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر بیان کرد: در حوزه جرائم خشن نیز میزان کشف ۱۵۱ درصد افزایش داشته که این آمار در سال گذشته ۹۵ درصد بوده است.

وی ادامه داد: در بحث کشفیات سلاح جنگی و شکاری نیز در ۷۰ روز اخیر با رشد ۱۱۰ درصدی مواجه بوده‌ایم. در حوزه مواد مخدر نیز کشفیات بسیار قابل توجهی در شهرستان بندر ماهشهر صورت گرفته است.

زبیدی با بیان اینکه در بحث قاچاق و توزیع مواد مخدر ۶۰ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی و ۵۸ معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند، گفت: کشفیات مشروبات الکلی نیز در این مدت ۲۴۲ درصد رشد داشته است.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان در بحث تأمین امنیت عمومی نقش بسیار تأثیرگذاری دارند و این نقش باید پررنگ‌تر از گذشته شود، اظهار کرد: در این راستا مردم هرگونه اطلاعات و اخبار خود در مورد اقدامات مجرمانه را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار