کد خبر: ۶۲۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 20 June 2018

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی ظهر چهارشنبه در نشست خبری مدیرکل دادگستری و مسئولان دستگاه قضایی استان اردبیل با خبرنگاران افزود: این مهم با فراهم شدن تمهیدات و زیرساخت های لازم برای نمایش بازی تیم های ایران و اسپانیا در جام جهانی صادر شده است.

وی در خصوص عدم صدور مجوز برای نمایش بازی ایران و مراکش برغم آماده سازی یکی از مناطق عمومی شهر اردبیل متذکر شد: زیرساخت ها در حوزه قضایی و انتظامی برای نمایش بازی ایران و مراکش وجود نداشت.

دادستان اردبیل با بیان اینکه باید ملاحظات قضایی و انتظامی در این خصوص رعایت شود، تصریح کرد: شهرداری اردبیل برای نمایش بازی ایران و مراکش هیچگونه هماهنگی با دستگاه قضایی صورت نداده و تبعات آن را در نظر نگرفته بود.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه برنامه ها در صورت عدم هماهنگی و فراهم نبودن زیرساخت های لازم تبعات متعدد قضایی و انتظامی ممکن است در پی داشته باشد، بیان داشت: بارها دیده شده پرونده های متعددی در این خصوص تشکیل می شود که دستگاه قضایی و انتظامی را درگیر می کند.

عتباتی تاکید کرد که با هماهنگی های لازم و ایجاد شرایط مناسب طی روزهای اخیر، مجوز نمایش بازی دوم ایران در جام جهانی صادر و این بازی در چند نقطه شهر اردبیل به نمایش درخواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار