بازیکن فصل گذشته تیم پدیده در ملوان
درحالیکه سخن از جذب رضا حقیقی به سیاه جامگان بود حضور امیر قلعه نوعی و وضیت جدید ملوان با سرمربی صاحب نامش ، باعث شد تا حقیقی نیز به تیم ملوان بپیوندد.
کد خبر: ۶۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵ 19 July 2015
بازیکن فصل گذشته تیم پدیده به ملوان پیوست


به گزارش تابناک خراسان رضوی، رضا حقیقی بازیکن فصل گذشته تیم پدیده امشب با باشگاه ملوان به توافق رسید تا فصل آینده در این تیم بازی کند.

فارس گزارش کرد: روز گذشته امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملوان انتخاب شد و فهرست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه تحویل داده است.

در این فهرست بازیکنانی چون سیدجلال حسینی نیز دیده می شود.


عدم توافق سیاه‌جامگان با حقیقی
 

تیم سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان که امسال برای نخستین‌بار حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه می‌کند تا به اینجای کار عملکرد نسبتا قابل قبولی در جذب سرمربی و برخی بازیکنان داشته است.

صبح توس نوشت: تیم سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان که امسال برای نخستین‌بار حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه می‌کند تا به اینجای کار عملکرد نسبتا قابل قبولی در جذب سرمربی و برخی بازیکنان داشته است. مسئولان این باشگاه مشهدی حدود یک ماه قبل با رسول خطیبی، سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی به توافق رسیدند و براساس نظر «آقارسول» بازیکنان سرشناس و شاخصی نظیر رضا عنایتی، احمد امیرکامدار، محسن دلیر و میلان یووانویچ را جذب کردند.

در این بین اما از چند روز قبل مذاکره باشگاه سیاه‌جامگان با رضا حقیقی برای جذب وی نیز آغاز شد و این بازیکن حتی با حضور در اردوی سرعین نشان داد که تا چه حد برای پیوستن به تیم شهرش مصمم است، هرچند روز گذشته مسئولان باشگاه با اشاره به عدم کسب توافق نهایی، اعلام کردند:«با وجود همه رایزنی‌های صورت‌گرفته و انجام توافق بر سر مسائل مالی، برخی شروط باعث عدم امضاء قرارداد شده است.»

شاه‌ماهی از دستِ «آقارسول» لیز خورد!

اگرچه عدم توافق رضا حقیقی و سیاه‌جامگان آنچنان اتفاق عجیب و غیرقابل پیش‌بینی نبود اما با توجه به نیاز این تیم به یک هافبک خلاق و باانگیزه در میانه میدان، به نظر می‌رسید یک مهره مهم و ویژه از چنگ تیم مشهدی پریده و به اصطلاح شاه‌ماهی از دست ِ آقارسول لیز خورده است. در همین حال شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان دومین نماینده لیگ برتری فوتبال خراسان از عصر دیروز و پس از قطعی‌شدن عدم حضور حقیقی در تیم‌شان، به‌سرعت پیگیر جذب بازیکنی در همین سطح شده‌اند تا بتوانند دغدغه‌های ذهنی سرمربی تیم در میانه میدان را برطرف سازند.

نیاز ویژه سیاه‌جامگان به یک دروازه‌بان مطمئن

هرچند عملکرد تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم در فصل نقل و انتقالات(تا به امروز) تا حدودی قابل قبول بوده اما بی‌تردید جذب یک دروازه‌بان مطمئن از برنامه‌های مهم موردنظر کادرفنی این تیم است. مسئولان باشگاه در این زمینه نیز با گزینه‌های متعددی از جمله دروازه‌بان تیم ملی بوسنی وارد مذاکره شده‌اند تا در صورت توافق، از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار