معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: کرایه تاکسی‌های اصفهان در سال جاری تنها یک مرتبه افزایش یافته و این افزایش دو مرتبه نبوده است و افزایش کرایه تاکسی‌ها براساس مصوبه شورای شهر صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 20 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا صلواتی در پاسخ به این سؤال که آیا رانندگان تاکسی در مقابل حذف سهمیه سوخت عمومی تاکسی‌ها چه واکنشی داشتند، اظهار کرد: حذف سهمیه سوخت تاکسی‌ها تا حدودی با افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها جبران شد و ما در این زمینه با کمترین باز‌خوردی از سوی رانندگان تاکسی مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: ما با کمترین تبعات در راستای حذف سهمیه سوخت تاکسی‌ها در سطح شهر مواجه شدیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ها با اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر تصریح کرد: کرایه تاکسی‌های اصفهان در سال جاری تنها یک مرتبه افزایش یافته و این افزایش دو مرتبه نبوده است و افزایش کرایه تاکسی‌ها براساس مصوبه شورای شهر صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه البته در کنار افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ها، اصلاحاتی نیز در میزان مسافت برای دریافت کرایه از مردم صورت گرفت، ادامه داد: در گذشته مسافت برای هر کورس کرایه یک‌هزار و 500 متر بوده اما در حال حاضر با این اصلاحات مسافت تعیین شده برای هر کورس یک‌هزار و 200 متر است.

صلواتی با بیان اینکه همچنین در گذشته یک اختلافی بین تاکسی‌های گردشی و تاکسی‌های ویژه بوده اما در حال حاضر تلاش کرده‌ایم که اولویت را به تاکسی‌های گردشی بدهیم، تاکید کرد: به دلیل این مباحث در بحث حذف سهمیه سوخت تاکسی‌ها با کمترین اعتراض از سوی رانندگان تاکسی در سطح شهر مواجه شدیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار