نماینده مردم تبریز در مجلس در واکنش به انتقال تیم دسته اولی از تبریز به ارومیه و تغییر نام آن به "نود ارومیه"گفت:: در حال حاضر تبریز دو تیم لیگ برتری گسترش فولاد و تراکتورسازی دارد که وجود این دو تیم بزرگ برای یک شهر کافی به نظر می‌‎رسد.
کد خبر: ۶۴۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 22 August 2018

محمدحسین فرهنگی از واگذاری قطعی تیم دسته اولی تبریزی از تبریز به ارومیه خبر داد و اظهار داشت: امتیاز این تیم دسته اولی به هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی واگذار شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: این انتقال بدون اخذ و رد و بدل شدن پولی صورت گرفت و در واقع با توجه به اینکه دو تیم لیگ برتری برای تبریز کافی به نظر می‎رسید، این تیم به آذربایجان‌غربی منتقل شد.

وی افزود: همچنین امتیاز تیم گسترش فولاد تبریز به ماشین‌سازی واگذار شد؛ بنابراین ارومیه صاحب یک نماینده دسته اولی و تبریز دارای دو نماینده لیگ برتری است.

عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده جدید ارومیه در لیگ دسته اول، عنوان کرد: با توجه به اینکه این انتقال در دسته اول صورت گرفته است، نماینده ارومیه برای رسیدن به لیگ برتر تلاش خواهد کرد و موفقیت این تیم بسته به تلاش‌ها در استان آذربایجان‌غربی دارد.

خبری مبنی بر انتقال تیم لیگ برتری گسترش فولاد تبریز به ارومیه منتشر شد که این خبر اساساً تکذیب شده و براساس اظهارات نماینده تبریز، مشخص شد که امتیاز گسترش فولاد به ماشین‌سازی تبریز منتقل شده و نماینده تبریز در لیگ دسته اول با تغییر نام به "نود ارومیه" به آذربایجان‌غربی واگذار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :