رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: برنامه‌محوری را فدای اولویت‌های نامشخص و نسنجیده نمی‌کنیم.
کد خبر: ۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵ 22 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز در نشست با اعضای هیئت فوتبال اردبیل اظهار کرد: فوتبال ورزش گروهی است که نیاز به تفکرات گروهی دارد و بر همین معیار تلاش می‌کنیم که از افراد مجرب که در عرصه فوتبال استان تجارب ارزشمندی دارند، استفاده کرده و به تقویت روزافزون این رشته ورزشی همت کنیم.
وی تصریح کرد: از زمانی که ریاست هیئت فوتبال را به دست گرفتم، سعی کردم تا تمام آیین‌نامه‌ها را مو به مو اجرا کرده و برای هیچ فرد و گروهی امتیازی قائل نشده و یا از فعالیت‌های مثبت و سازنده آنها چشم‌پوشی نکنم. رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان امسال مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال را برگزار کنیم، گفت: ما در این سه سال سعی کردیم تا فوتبال اردبیل که در گذشته از ریل خود خارج شده بود به مسیر خود بازگردانده و عقب‌ماندگی‌های بسیار زیاد را جبران کنیم. نوتاش در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تلاش ما بر این است تا یک وضعیت مناسب و متعارف را در فوتبال حاکم کنیم تا برنامه‌محوری در ذات و اساس فعالیت‌های فوتبال باشد.
 وی بیان کرد: در زمانی که مسئولان فوتبالی استان باید از فدراسیون فوتبال کشور سهمیه‌ای برای استان می‌گرفتند و با برنامه‌ کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به توسعه فوتبال کمک می‌کردند در این کار قصور داشتند. نوتاش اضافه کرد: با نگاهی به استان‌های دیگر که در این رشته توانمند هستند و در فوتبال حرفی برای گفتن دارند،‌ می‌توان به ضرورت جذب اسپانسر و حامیان بخش خصوصی پی برد که قطعاً بازوان فوتبال استان محسوب می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل صنعت فوتبال را یک صنعت پویا، پردرآمد و دارای ابعاد گسترده توصیف کرد و ادامه داد: یکی از مشکلات فوتبال استان مشارکت کم یا عدم مشارکت بخش خصوصی و غیردولتی از فوتبال است در حالی که اگر حمایت‌های واقعی انجام شود ما بهتر از این می‌توانیم مسیر فوتبال را تقویت کرده و ساختار آن را سامان بدهیم.
وی با بیان اینکه تیم‌های مختلفی از این استان در رده‌های مختلف باشگاهی کشور و لیگ‌ها حضور دارند و امکان قدرت‌نمایی آنها در مسابقات مختلف وجود دارد، گفت: باید لیگ فوتبال پایه در این استان تقویت شده و تمرکزمان را بر شکوفایی و توانمندسازی استعدادها بگذاریم. نوتاش در پایان برگزاری منظم لیگ را اسباب توانمندی تیم‌های استانی در رده‌های مختلف توصیف کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌ که هیئت فوتبال انجام داده بر این قرار است تا از تیم‌های مختلف باشگاهی حمایت شده و تیم‌های رده‌های مختلف نیز مورد توجه قرار گیرند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار