کد خبر: ۷۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 03 August 2015
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: استمرار و دوام فعالیت‌های علمی و فرهنگی نهاد انقلابی جهاددانشگاهی می‌تواند در نهایت منجر به توسعه فکری و فرهنگی ایران اسلامی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، ضمن تبریک به مناسبت 16مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند‌ نیازهای اساسی جامعه را نظرسنجی و اولویت‌بندی کند و به‌طور واقعی فضای جهادی در جامعه امروزی را ترسیم کند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی برخاسته از بطن انقلاب است که کشور و نظام برای شکوفایی و درخشش به این نهاد نیازمند است، افزود: جهاددانشگاهی باید از تجارب سرشار حوزه‌های علمیه و علمای قرآنی کمال استفاده را در پیشبرد اهداف خود کند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جهاددانشگاهی باید معارف و مفاهیم قرآن کریم را با توجه به علم و دانش روز به جوانان و دانشجویان منتقل کند، ادامه داد: جهاددانشگاهی میان آحاد جامعه از نقش و جایگاه ارزشمندی برخوردار است که باید از آن برای پیشبرد و ارتقای سطح علمی کشور در راستای رسیدن به اهداف انقلاب استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی باید به‌سوی تحقق حاکمیت فرهنگ قرآن در کشور حرکت کند، اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی حوزه بسیار وسیعی دارد بنابراین برای انجام یک حرکت قرآنی موفق همه اجزا و ارکان کشور باید با عزم جدی با همدلی و کنار گذاشتن اختلافات سلیقه در خدمت این باشند تا سیمای تابناک قرآن کریم را در ابعاد مختلف به مردم معرفی کنند.

حجت الاسلام گلمیرزاده با بیان اینکه جهاددانشگاهی از ظرفیت و توان بالایی برای تسخیر قله‌های افتخار در تمامی عرصه‌ها برخوردارست، یادآور شد: استمرار و دوام فعالیت‌های علمی و فرهنگی این نهاد انقلابی می‌تواند در نهایت منجر به توسعه فکری و فرهنگی ایران اسلامی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار