استاندار ایلام گفت:از بعد مشارکت مردم در ساخت زائر سرا از جایگاه آخر کشور اکنون به متوسط کشور رسیده ایم و با روند روبه رشدی که در این کار خداپسندانه وجود دارد
کد خبر: ۷۴۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 30 May 2019

اخبار روز ایلام

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست با جمعی از تجار و بازرگانان و خیرین که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و با موضوع ساخت زائر سرای مردم ایلام در مشهد برگزار شد.

وی اظهار داشت: برای ساخت زائر سرا چند راه پیش روی خود می‌دیدیم که شامل استفاده از ظرفیت دستگاه‌های ذی ربط، مشارکت عمومی، کمک از تجار و بازرگانان و اصناف و مشارکت خیرین داخل و خارج استان بود.

وی با اشاره به این مطلب که ساخت زائر سرا در مشهد در دستور کار تمام استان‌های کشور است گفت: از بعد مشارکت مردم در ساخت زائر سرا از جایگاه آخر کشور اکنون به متوسط کشور رسیده ایم و با روند روبه رشدی که در این کار خداپسندانه وجود دارد این وضعیت نیز ارتقا پیدا خواهد کرد چون مردم این استان محب اهل بیت هستند و همیشه در امور خیر پیشقدم بوده اند.

زمین زائر سرای ایلامیان در مشهد توسط مقام معظم رهبری اهدا شده است

حجت الاسلام الله نور کریمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این نشست از اهدای زمین زائر سرای مشهد توسط مقام معظم رهبری خبر داد وگفت: در ساخت زائر سرای مشهد استاندار ایلام همه جوره پای کار بوده است.

وی در ادامه از مردم استان خواستار مشارکت بیشتر در این امر خیر شد و گفت: هر کسی درساخت زائر سرا مشارکت دارد حتی اگر یک آجر را تهیه کرده قطعاً در ثواب زوار شریک است.

در این نشست مقرر شد که مجموعه تجار و بازرگانان استان مبلغ ۵ میلیارد ریال جهت سرای مشهد کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار