شهردار اردبیل از اعزام بیش از ۴۰ دستگاه اتوبوس از مجموعه‌ی ناوگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل به مرز خسروی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 12 October 2019

به گزارش تابناک اردبیل ، حمید لطف‌اللهیان در جریان اعزام اتوبوس‌های شهری اردبیل اظهار داشت: 40 دستگاه اتوبوس شهری از اردبیل به مرز خسروی با هدف خدمات‌دهی به زائرین کربلا اعزام شده‌اند که این اتوبوس‌ها پس از انتقال زائران اربعین به مرز، در مدت 10 روز برای خدمات‌دهی به زائرین حسینی در مرز خسروی مستقر می‌شوند تا سرویس‌دهی لازم را انجام دهند.

اعزام ۴۳ دستگاه اتوبوس شهری از اردبیل به مرز خسروی

وی در خصوص برپایی موکب اربعین حسینی گفت: موکب‌ شهرداری اردبیل، مجهز به غرفه، نمازخانه، وضوخانه و چشمه سرویس بهداشتی بوده و در مرز خسروی در مسیر رفت زائران جهت پذیرایی و خدمت‌رسانی به عاشقان و زائران حسینی ایجاد و مستقر شده است و خدمات ارایه خواهند کرد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه عمده هزینه‌های موکبی که شهرداری اردبیل در قصر شیرین برای خدمت به زائران حسینی برپا کرده است توسط کارکنان شهرداری اردبیل تامین شده است، افزود: همه ساله همزمان با چهلمین روز از شهادت اباعبدالله الحسین(ع) شهرداری اردبیل فی‌ سبیل‌الله در خدمت زائران حسینی بوده و به این زائران خدمات ارائه می‌کند.

لطف اللهیان از ارائه خدمات به زائران جمهوری آذربایجان در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: با استقرار موکبی در امامزاده سیدصدرالدین اردبیل ما عهده‌دار پذیرایی، اسکان و توزیع بسته‌های فرهنگی برای زائران کربلا هستیم که از چند روز پیش این کار شروع شده و در هفته پیش رو نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار