مدیرکل صدا و سیمای ایلام عنوان کرد
مدیرکل صدا و سیمای ایلام از پوشش 86 درصدی فرستنده‌های دیجیتال در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 25 August 2015

به گزارش تابناک  ایلام، علیرضا شیروی ظهر امروز در دیدار با نماینده مردم ایلام اظهار داشت: برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز ایلام برای توسعه و پیشرفت استان ایلام با تمام ظرفیت حرفه‌ای آماده خدمت هستند.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام با تاکید بر ایجاد فضای همکاری و تعامل با مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: با تقویت رسانه استانی و فراهم کردن شرایط نفوذ این رسانه قدرتمند درون خانواده‌ها می‌توان علاوه بر افزایش احساس امنیت فکری مانع از بروز آسیب‌های اجتماعی و نفوذ فرهنگ بیگانه به لایه‌های مختلف جامعه شد.

وی به پوشش 86 درصدی فرستنده‌های دیجیتال در استان ایلام اشاره کرد و گفت: گسترش سیستم فرستنده‌های دیجیتال یکی از اقدامات موفق صدا و سیمای مرکز ایلام است و درصددیم با همکاری مسئولان و تخصیص اعتبارات لازم تمام استان را تحت پوشش فرستنده‌های دیجیتال قرار دهیم.

نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان و چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد فضای همکاری و تعامل بین نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و رسانه استانی می‌تواند به توسعه زیرساخت‌ها در استان در نتیجه پیشرفت و تعالی در همه بخش‌ها کمک شایان توجهی کند.

عمران علی‌محمدی با اشاره به اینکه رسانه استانی می‌تواند با به تصویر کشیدن ظرفیت‌های استان ایلام زمینه بروز توانایی‌های بالقوه استان را فراهم کند، افزود: در حال حاضر علاوه بر هم استان‌های ایلامی تعداد زیادی از هموطنانمان در استان‌های کرمانشاه ،کردستان و لرستان و همچنین جمعیت بسیار زیادی از کردهای فیلی عراق مخاطب برنامه‌های صدا و سیمای ایلام هستند و این موضوع اهمیت کار برنامه‌سازان رسانه استانی را چند برابر می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار