کد خبر: ۸۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 27 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از بلاد نیوز،با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز محور باشت به چرام با صرف 69 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

در این آیین فرماندار شهرستان باشت یکی از محورهای پرتردد استان کهگیلویه و بویراحمد را محور باشت ـ چرام ذکر کرد و گفت: این محور هم از نظر اقتصادی و هم توجه به بخش گردشگری یکی از جاده‌های مهم مواصلاتی استان به شمار می‌رود.

سید مسعود حسینی از دو شهرستان باشت و چرام به عنوان قطب کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد و اظهار داشت: با توجه بیشتر به حوزه راه‌های این دو شهرستان می‌توان به رشد کشاورزی آن‌ها کمک کرد.

این مسئول افزود: یکی از خواسته‌های به حق مردم این دو شهرستان از سنوات گذشته بهسازی و ترمیم این جاده بوده که متأسفانه نقاط حادثه‌خیز آن مشکلات بسیاری را ایجاد کرده بود و صدمات و تلفات زیادی در این مسیر برای مردم استان و مسافرین و گردشگران ایجاد کرده بود.

وی در ادامه به مشخصات این پروژه افتتاحی اشاره کرد و گفت: طول این پروژه 7 کیلومتر است که احداث و حذف نقاط حادثه‌خیز محور باشت ـ چرام نام دارد.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان باشت افزود: حجم خاکبرداری این پروژه 320 هزار مترمکعب و حجم خاکریزی آن هم 115 هزار متر مکعب است.

فرماندار شهرستان باشت در ادامه به سایر مشخصات این محور اشاره کرد و افزود: تعداد پل‌های اجرا شده در این محور 24 دهانه و تناژ آسفالت آن نیز 11 هزار تن است.

حسینی تصریح کرد: عرض آسفالت این پروژه 11 متر بوده و مدت زمان قرارداد 18 ماه که مدت زمان اجرای پروژه نیز 22 ماه بوده است.

در ادامه این آیین، سید حسین کاظمی رئیس دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه سعی ما در دفتر فنی بر اجرای درست و با کیفیت پروژه‌های عمرانی است، اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم که پروژه‌های بی‌کیفیت در استان اجرا شود زیرا ضرر پروژه‌های بی‌کیفیت چندین برابر خواهد بود و استان را در آینده با مشکل روبرو می‌کند.

وی گفت: به همین منظور ناظرین ما در دفتر فنی به صورت مستمر از روند ساخت پروژه‌های عمرانی بازدید کرده و نقاط ضعف و نقایص را گوشزد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار