تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که در لیگ برتر کشور حضور دارد اردوی 6 روزه خود را در سرعین و نیر آغاز کرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 02 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم ملوان با سرمربیگری حمید استیلی در اردوی سرعین و اردبیل حضور پیدا کرده و تلاش می‌کند تا یک بازی دوستانه را با تیم‌های حاضر در اردوی اردبیل یا شهرداری اردبیل برگزار کند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در خصوص آغاز این اردو و انجام بازی دوستانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه تمرینات تیم ملوان قبل از آغاز لیگ دیر آغاز شده بود، در این اردوی 6 روزه تلاش می‌کنیم تا این نقیصه به وجود آمده را جبران کنیم.

حمید استیلی افزود‌: تیم ملوان بندر انزلی در این اردو تلاش می‌کند تا ضمن جبران برخی از کاستی‌های تمرینی و آماده‌سازی بدنی خود بتواند با حریفان حاضر در اردوی اردبیل نیز دیدارهای دوستانه‌ای را داشته باشد.

وی یادآور شد: ما در ادامه لیگ قطعا بازی‌های خوب و رو به جلویی را تجربه خواهیم کرد و سعی‌مان بر این است علاوه بر انجام بازی‌های شایسته در لیگ برتر در جام حذفی که با عقاب تهران نخستین بازی‌مان را انجام می‌دهیم یک بازی سراسر هجومی و بانشاطی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تصریح کرد: اردوی نیر در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و امیدواریم در بازی‌هایی که در ادامه لیگ برتر خواهیم داشت بتوانیم نتایج قابل قبولی را به دست آوریم.

استیلی گفت: هر چند در هفته‌های اول لیگ برتر نتایج خوبی را به دست نیاوردیم اما تعطیلات پیش‌آمده در لیگ برتر فرصتی را فراهم کرده تا ملوان آمادگی خود را بیش از گذشته حفظ کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار