ترس از جنگ، صهیونیست‌ها را به تقلا انداخت
رژیم صهیونیستی از طریق مقامات بین‌المللی به جنبش حزب‌الله لبنان پیام داده است که به دنبال تنش و جنگ با این جنبش نیست
کد خبر: ۸۸۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 28 July 2020

پیام تل‌آویو به حزب الله: به دنبال جنگ نیستیم

به گزارش تابناک سمنان: رسانه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل گزارش داد رژیم صهیونیستی از طریق کانال‌های بین المللی به جنبش حزب الله لبنان اعلام کرده است به دنبال تبدیل حادثه امنیتی ادعایی روز گذشته  در مرز، به یک جنگ تمام عیار نیست.

پایگاه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اوایل روز سه شنبه در گزارشی که از هراس تل‌آویو حکایت داشت، اعلام کرد اسرائیل تمایلی به تشدید تنش‌ها با حزب الله ندارد. با این حال این رسانه صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم مدعی شد تل‌آویو آمادگی دارد تا در صورت لزوم ضربه مهلکی را به حزب الله وارد آورد.

یدیعوت آحارونوت به این موضوع که این پیام از چه طریقی برای حزب الله ارسال شده، نکرده است. این رسانه صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم بار دیگر سوریه و لبنان را مسئول حملات علیه تل‌آویو دانست و  مدعی شده که ایران پشت اتفاقات اخیر قرار دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی گفته است در تنش مرزی ادعایی روز گذشته با نیرو‌های حزب الله هیچیک از نظامیان آن دچار جراحت نشده اند. جنبش حزب الله نیز شب گذشته طی بیانیه‌ای تنش در مرز‌های مشترک با اراضی اشغالی را ساخته صهیونیست‌ها اعلام کرد و یادآور شد که هنوز حمله‌ای علیه مواضع این رژیم صورت نداده است.

از زمان به شهادت رسیدن یکی از رزمندگان حزب الله در سوریه که در پی تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی رخ داد، ارتش این رژیم از هراس حمله تلافی جویانه حزب الله در آماده باش کامل به سر می‌برد. روز گذشته نیز رسانه‌های منتسب به این رژیم از وقوع حادثه امنیتی بزرگ در مرز با لبنان خبر دادند و مدعی شدند گروهی از نیرو‌های حزب الله قصد نفوذ در خاک اراضی اشغالی را داشته اند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار