کد خبر: ۸۸۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 20 August 2020

 

۵۲ طرح بمناسبت هفته دولت در آستارا افتتاح می‌شود

آستارا - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از آماده افتتاح شدن ۵۲ طرح عمرانی با ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در این شهرستان، بمناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا کامبیز لقمانی مقدم روز پنجشنبه در نشست خبری در فرمانداری آستارا گفت: مهمترین طرح های قابل افتتاح در حوزه های توسعه روستایی، اشتغالزایی، برق رسانی، مسکن مددجویان، عمران شهری، مرز و بندر این شهرستان است.

وی افزود: عملکرد دستگاه های دولتی در حوزه های مختلف قابل قبول و رضایت بخش است و دستگاه های اجرایی عملکرد یک ساله خود را به مناسبت هفته دولت به اطلاع مردم برسانند. 

وی بیان کرد: سیلو، انبار، پست برق و محوطه سازی بندر با اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال احداث و تکمیل شده است و در هفته دولت با حضور استاندار گیلان افتتاح خواهد شد و برای پیشگیری از شیوع کرونا، بیشتر طرح ها یا با حضور اندک یا بدون حضور فیزیکی مسئولان بهره برداری خواهد شد.

معاون فرماندار آستارا ادامه داد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مناطق مرزی دارد و خدمات مرزی در آستارا باعث افزایش امید و نشاط در روستانشینان مرزی شده است. 

لقمانی مقدم افزود: گلباران مزار شهدا و تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه دستگاه های دولتی از برنامه های فرهنگی اجتماعی هفته دولت در آستاراست و برخی از برنامه ها نیز با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران در انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ است و به این مناسبت از دوم تا هشتم شهریور، هفته دولت نام گذاری شده است. 

شیوع ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث محدودیت اجرای برنامه ها با اجتماعات زیاد شده است و بسیاری از آئین ها در فضای مجازی اجرا می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار