کد خبر: ۸۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 05 September 2015
رشت - ایرنا - مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رودسر از نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی این شهر طی امسال خبر داد.
[ناوگان تاکسیرانی رودسر نوسازی می شود]

قاسم خدادادی دشتکی روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا بیان کرد: هم اکنون یکصد دستگاه تاکسی فرسوده در این شهر در امر جابجایی مردم مشغول به فعالیت هستند.
وی اضافه کرد: به منظور نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی کار ثبت نام این تعداد خودورها در سامانه انجام گرفته است.
وی اظهار کرد: برای تبدیل به احسن این خودروها 200میلیون ریال وام از محل طرح توسعه اختصاص یافته است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رودسر ادامه داد: در سالجاری تعداد 25دستگاه تاکسی در طرح توسعه حمل و نقل به شهر رودسر اختصاص یافته که ثبت نام اولیه برای 25نفر که مجوز شورای شهر را گرفته بودند انجام شده که از این تعداد چهار نفر خودروی خود را تحویل گرفته اند.
خدادادی دشتکی با بیان اینکه ظرفیت تاکسی های کنونی در شهر رودسر نیاز منطقه را تامین می کند، افزود: در زمان حاضر برنامه ای برای افزایش ناوگان تاکسی در این شهر نداریم.
وی در ادامه به مشکلات در حوزه حمل و نقل شهری اشاره و گفت: متاسفانه جابجایی مسافر از سوی خودرو های شخصی بدون آرم و علائم انجام می گیرد که با توجه به مجوزهای اخذ شده، این مساله برای امنیت خاطر مردم ساماندهی می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رودسر همچنین از ساماندهی ساختمان سازمان حمل و نقل شهرداری این شهر در حوزه اداری و تجهیزات با اعتبار بالغ بر 200میلیون ریال خبر داد.
وی در زمینه افزایش کرایه تاکسی هم اظهار کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی به موقع و هدفمند در زمان مقرر از سوی شورای شهر اعلام شده و رانندگان بایستی برابر آن عمل کنند.
در زمان حاضر 765دستگاه خودروی عمومی اعم از تاکسی بیسیم ، وانت، بین شهری و بین خطوط در شهر رودسر فعالیت دارند که 344دستگاه آنها تاکسی است.
شهر رودسر در شرق مرکز گیلان حدود 50هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار