کد خبر: ۸۹۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 05 September 2020
موسوی گفت: ۱۸ هزار دانش آموز آستارایی همزمان با سراسر کشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، با نواخته شدن زنگ مهر سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
 

 

«سید سجاد موسوی» امروز(شنبه،۱۵ شهریور) در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه دخترانه فرندخت آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: آیین بازگشایی مدارس آستارا به صورت همزمان و با حضور جمعی از مسئولین محلی، دانش آموزان و اولیای آنها و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه فرندخت برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه حدود ۱۸ هزار دانش آموز در ۸۳۵ کلاس درس مدارس این شهرستان، فرآیند آموزش خود را آغاز کردند، افزود: سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به علت شیوع کرونا ویروس، ۲ هفته زودتر از سال های گذشته آغاز شد.

 

وی با اشاره به اینکه در ماه های اخیر اقدامات تاثیرگذاری در آموزش و پرورش کشور صورت‌ گرفته است، تصریح کرد: این اقدامات صورت گرفته را مرهون تلاش ‌های شبانه ‌روزی فرهنگیان هستیم. 

 

موسوی رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی و صیانت از سلامت جسمی و روحی دانش ‌آموزان را در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان، عوامل مدرسه، دانش ‌آموزان و اولیا انتظار داریم به دستگاه تعلیم و تربیت در تحقق این امر مهم کمک کنند.

 

گفتنی است، قرائت پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، سرود خوانی و رونمایی از برنامه ابلاغی سال ۹۹ منطبق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از بخش ‌های مراسم آغازین سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه فرندخت بندر مرزی آستارا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار