دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: سمنان عنوان نخست اقدامات برون استانی کشف مواد مخدر در کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 18 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان صمد نریمانی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در جلسه این شورا گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، امسال ۱۴ تن مواد مخدر کشف شد و این استان به لحاظ اقدامات برون استانی رتبه اول کشور را کسب کرد.

او با بیان اینکه نقشه راه مبارزه با مواد مخدر استان با طراحی سند سیاستی دو ساله معین میشود گفت: بر اساس این سند طرح‌های تکراری و موازی کاری‌ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در استان همسان سازی میشود.

نریمانی همچنین گفت: طرح سه ساله یاریگران زندگی هم در راستای مبارزه با مواد مخدر و با رویکرد آموزش سبک زندگی به گروه‌های سنی مختلف در جامعه، بعد از گذشت یک سال ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه تبلیغات غیر مستقیم و جذاب یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری در این زمینه است گفت: باید زمینه ورود هنرمندان با تولید محتوای به روز و مورد پسند جوانان و نوجوان در خصوص آگاهی رسانی آسیب‌های مواد مخدر فراهم شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار