استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: وضعیت راه‌های استان اصفهان مناسب نیست و باید مسیرها بازسازی شود.
کد خبر: ۹۶۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ 20 May 2021

عباس رضایی در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با بیان اینکه استفاده از فرصت برای خدمت و ادای دین بر دوش مسئولان است، اظهار داشت: همه مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند و هرگز از زیربار مسئولیت خود شانه خالی نکنند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ساماندهی ورودی‌های اصفهان ابراز داشت: در این زمینه ورودی جنوب اصفهان هنوز با گذشته یک سال و نیم پیگیری هنوز محقق نشده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برای ساماندهی ورودی جنوب اصفهان هماهنگی بین شهرداری‌های اصفهان و بهارستان با شرکت عمران این شهر جدید امری ضروری است، ادامه داد: همه اقدامات باید به موقع انجام شود و چنانچه این امر انجام نشود آنطور که باید تأثیرگذار نخواهد بود

وی با اشاره به لزوم تسریع در بهره برداری از پروژه مترو بهارستان تصریح کرد: در این زمینه تأمین اعتبار با همکاری سازمان برنامه وبودجه انجام شده است و ضروری است حداکثر این پروژه تا ۱۵ خرداد بهره برداری شود.

رضایی با اشاره به اینکه اجرای با کیفیت پروژه‌ها در استان اصفهان امری ضروری است، ادامه داد: باید توجه داشت که وضعیت راه‌های استان اصفهان مناسب نیست و باید مسیرها بازسازی شود.

وی تاکید کرد: ضروری است بودجه مورد نیاز برای این امر تأمین شود تا شاهد روند بهبود وضعیت راه‌های استان اصفهان که جز مسیرهای ترانزیتی در کشور است، باشیم.

محمدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت عمران بهارستان نیز در این آئین با اشاره به انجام ۹۳ درصد از زیرسازی مترو بهارستان اظهار داشت: برنامه ما بهره برداری از این پروژه در سال جاری است و باید توجه داشت روزانه یک میلیارد تومان برای این پروژه هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره برداری از ۲۱ هزار واحد مسکن اقدام ملی مسکن در بهارستان ابراز داشت: ۱۴ هزار واحد تعیین تکلیف شده است و برای این پروژه به میزان یک سوم بودجه عمرانی استان اصفهان هزینه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار