تفاهم نامه تدوین کتاب خاطرات ایثارگران آب و فاضلاب استان اصفهان بین حوزه هنری و آب و فاضلاب استان اصفهان منعقد شد.
کد خبر: ۹۶۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ 25 May 2021

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: وظیفه‌ی سازمانی، اعتقادی و انقلابی فعالان صنعت آب و فاضلاب است که خاطرات ایثارگران ثبت و به کتاب تبدیل شود.
بر اساس این تفاهم نامه حوزه هنری استان اصفهان در یک دوره زمانی چهار ماهه اقدام به جمع آوری، مصاحبه، پیاده سازی، تدوین و انتشار خاطرات حداقل ۲۵۰ نفر از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خواهد کرد.
در بخش دیگری از این تفاهم نامه همچنین کار جمع آوری اسناد و عکس‌ها و نگارش کتابی با عنوان نقش آبفای استان اصفهان در دوران دفاع مقدس پیش بینی شده است.
هاشم امینی با بیان اینکه کتاب خاطرات ایثارگران در سه بخش تدوین می‌شود گفت: یک بخش از این کتاب در خصوص رشادت‌ها و ایثارگری‌های فعالان صنعت آب و فاضلاب اصفهان در دوران دفاع مقدس، بخش دیگر ویژه‌ی اشاعه فرهنگ و تبیین مکتب سردار سیلمانی در جهان اسلام و بخش سوم ویژه‌ی ایثارگری‌های سقایان در تامین و توزیع خدمات عادلانه آب و فاضلاب اصفهان در مواقع مختلف به مردم است.
در این مراسم رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: مستند سازی رشادت‌های ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، مایه‌ی مباهات است که به بهترین شکل ممکن تدوین و تهیه می‌شود.
مجتبی شاه مرادی کتاب خاطرات ایثارگران آبفای اصفهان را کاری شایسته دانست گفت: حوزه هنری از ظرفیت بسیار خوبی برای مستند سازی ایثارگری‌های فعالان صنعت آب و فاضلاب در زمینه‌های مختلف برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار