مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از قطعی شدن حضور پریسا جهانفکریان وزنه بردار فوق سنگین جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2021 توکیو خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 04 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ، سید محمدتقی علوی با تبریک افتخار بزرگ حضور بانوی استان در مسابقات مهم المپیک توکیو گفت : طی جلسه‌ای که صبح امروز یکشنبه 13تیرماه 1400 در محل فدراسیون وزنه برداری کشور و با حضور علی مرادی ریاست فدراسیون وزنه‌برداری ، پریسا جهانفکریان ، پزشک معالج جهانفکریان و مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی کشور برگزار شد ، در خصوص آخرین وضعیت جسمی پریسا جهانفکریان بحث و تبادل نظر و مقرر شد این بانوی ملی‌پوش وزنه برداری در المپیک 2021 برای کشورمان با حریفان قدرتمند مبارزه کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود : پریسا جهانفکریان بعنوان اولین بانوی وزنه برداری کشور از استان کهگیلویه و بویراحمد در این رویداد مهم ورزشی شرکت می‌کند و امیدواریم با حمایت مسئولین فدراسیون ، کمیته ملی المپیک کشور،مسئولین وزارت ورزش و جوانان و مسئولین استانی بتواند برای ایران عزیز در المپیک افتخار‌آفرینی کند.
وی حضور این بانوی قهرمان و ملی‌پوش در المپیک 2021 توکیو مایه افتخار ورزش کهگیلویه و بویراحمد دانست و بیان داشت:در تاریخ ورزش کهگیلویه و بویراحمد شاهد حضور سه ورزشکار استان در المپیک و پارالمپیک توکیو هستیم که یکی از افتخارات بزرگ ورزش کهگیلویه وبویراحمد است .
علوی در پایان این اتفاق مبارک و میمون را به کارکنان اداره کل ،هیات های استانی و شهرستانی ،هیات وزنه برداری استان ،خانواده پریسا جهانفکریان و جامعه بزرگ ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت و از حمایت‌های سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونین ،کلانتری استاندار و معاونین ونمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار