با حضور مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی و به صورت نمادین در مدرسه مصلی نژاد یاسوج تزریق واکسن کوئید ۱۹ برای فرهنگیان آغاز شد.
کد خبر: ۹۸۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ 30 July 2021

روز گذشته واکسیناسیون معلمان شهرستان بویراحمد به صورت نمادین همزمان با عید غدیر خم در مدرسه مصلی نژاد شهر یاسوج برگزار شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ در این آئین نمادین تعدادی از فرهنگیان شهرستان بویراحمد ، واکسینه شدند که بنابر گفته مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ، در نشست روز شنبه کمیته بهداشت این شهرستان ، جزئیات برنامه ریزی برای واکسیناسیون تعیین خواهد شد .
کورش دلشاد گفت : همزمان با آغاز واکسیناسیون فرهنگیان ، تعدادی از معلمین شهرستان بویراحمد با حضور کادر پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی در مقابل بیماری کرونا واکسینه شدند .
دلشاد افزود : برنامه ریزی برای ادامه واکسیناسیون در مرحله اول با لحاظ سنوات خدمتی انجام خواهد شد .
فیلم / توضیحات مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
در این آئین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: همزمان با عید غدیر طرح اغاز و از واکسن‌های موجود برای فرهنگیان و سعی در استفاده از واکسن های داخلی است .
دکتر بانشی افزود : بازنشستگان فرهنگی نیز در گروه سنی مربوطه خود در حال تزریق واکسن هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: طرح واکسیناسیون ۱۴ هزار فرهنگی شامل نیروهای آموزشی ،اداری و خدماتی شروع شده است.
هادی زارع پور با اشاره به نحوه نوبت دهی به فرهنگیان، افزود: بر اساس سنوات خدمت در گروههای۳۰تا ۳۵ سال آغاز شده و در روزهای آینده بر اساس زمان بندی برای گروه های باسوابق کمتر انجام می شود.
وی ادامه داد: طرح واکسیناسیون فرهنگیان تا ۲۵ مرداد ادامه دارد و پس از آن تزریق مرحله دوم واکسن انجام می شود.
زارع پور تاکید کرد: واکسیناسیون فرهنگیان در یاسوج در مدرسه مصلی نژاد واقع در خیابان شهید قرنی انجام می‌شود.
در همین ارتباط وزیر آموزش و پرورش به ایرنا گفت :پیش بینی می کنیم که حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار معلم در مدارس دولتی و غیردولتی که با آموزش و پرورش همکاری دارند، مربیان پیش دبستانی و مهد کودک ها در این مرحله واکسینه شوند.
وی افزود: در مورد رانندگان سرویس مدارس، آمادگی داریم که پس از انعقاد قراردادشان در مورد واکسیناسیون آنها نیز اقدام شود و همه اقداماتی که برای واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان انجام شده، قبل از شروع سال تحصیلی، به پایان می رسد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به آمار بالای فرهنگیان شهرستان بویراحمد ، بی شک یکی از نشانه های موفقیت در اجرای واکسیناسیون فرهنگیان استان مربوط به این شهرستان خواهد بود که می تواند عملکرد مسئولین دانشگاه علوم پزشکی را مورد ارزیابی قرار دهد .
آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد / بویراحمد شاخصی برای عملکرد دانشگاه علوم پزشکی + جزئیات و فیلم
لازم به توضیح است واکسن تزریق شده به فرهنگیان شهرستان بویراحمد در روز نخست واکسیناسیون واکسن سینوفارم ساخته کشور چین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار