فرماندار ویژه جهرم گفت: ۲۵ تا ۳۰ درصد از افراد واجد شرایط سنی تزریق واکسن کرونا در جهرم مراجعه نداشته اند که با توجه به سن این طیف جمعیتی و سویه جدید ویروس کرونا بسیار جای نگرانی است.
کد خبر: ۹۸۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ 31 July 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: مهدی شفیعیان ظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا جهرم با اشاره به رشد فزاینده بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه و تکمیل ظرفیت این مرکز درمانی خواستار رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی شد.

وی افزود: با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان جهرم لازم است که متولیان امر در اسرع وقت نسبت به رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا اقدام کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان جهرم تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکنون ۳۱ هزار و ۶۰۸ نفر از اهالی شهرستان در گروه‌های سنی اعلامی وزارت بهداشت در نوبت اول و ۹ هزار و ۳۱۵ نفر در نوبت دوم واکسینه شده‌اند، اما هنوز ۲۵ تا ۳۰ درصد از افراد واجد شرایط سنی مراجعه نداشته‌اند که با توجه به سن این طیف جمعیتی و سویه جدید ویروس (دلتا) بسیار جای نگرانی دارد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تاکید کرد: همراهی اثرگذار مردم مؤثرترین عامل کنترل شیوع ویروس کرونا با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی است اما می‌طلبد که روند واکسیناسیون عمومی تسریع شود.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، واکسن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار