معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که در بحث کیفیت پروژه‌های عمرانی با هیچ کس تعارف نداریم، افزود: این پروژه‌ها سرمایه ملی هستند و ما مجاز نیستیم سرمایه ملی را به هدر دهیم.
کد خبر: ۹۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 22 September 2015
به گزارش تابناک تبریز محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای فنی استان، با تاکید بر جدی گرفتن این شورا توسط مدیران استانی اظهار داشت: شورای فنی مرجع تصمیمات مهم در استان بوده و پروژه‌های فنی در این جلسات مطرح و تصمیم‌گیری می‌شود و بهتر است که مدیران شخصا در این جلسات حاضر شوند.

وی با اشاره به طرح‌های فنی اجرایی در استان گفت: کمبود اعتبارات در اجرای پروژه‌ها تاثیر چندانی ندارد و نباید تمامی مشکلات پروژه‌های نیمه‌تمام استان را در مسایل مالی منحصر کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: اولویت زیرساخت‌های فنی در استان راه و آب است و در سایر پروژه‌ها نیز به ترتیب اولویت حرکت می‌کنیم.

وی تعطیلی پروژه‌های غیر اولویت‌دار را عادی دانست و تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید اولویت‌بندی کنند و در این زمینه حرکت کنند و در پروژه‌های مصوب نیز با جدیت و فعالیت بیشتر اقدام کنند و در این زمینه خواستار ارائه گزارش و برنامه‌ها هستیم.

پورمهدی از عدم جذب اعتبارات توسط برخی دستگاه‌ها انتقاد کرد و یادآور شد: اگر به موقع نتوانید اعتبارات را جذب کنید این اعتبار به بخش‌ها و دستگاه‌های دیگر تخصیص می‌یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که همراه کردن مردم در اجرای پروژه‌های مردم و مشارکت آنان مهم است، افزود: جذب همراهی مردم تسریع در اجرای پروژه‌ها را به دنبال خواهد داشت و باید بتوانیم حلقه‌های مفقوده را در تکمیل پروژه‌ها پیدا کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر بازدید دسته جمعی شورای فنی از پروژه‌های عمرانی در استان تاکید کرد و عنوان کرد: جای بازدید فنی اعضای شورا از پروژه‌ها خالی است و پس از این با هماهنگی اعضای شورا این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

وی خودسانسوری را از آفات عملکرد دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: باید اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی شود و مردم در جریان امور قرار گیرند و این مسئله به بیان آمار اشتغال نیز منجر می‌شود و مردم باید در جریان کارهای انجام شده قرار گیرند.

در این جلسه همچنین گزارش‌هایی از عملکرد طرح‌های عمرانی شرکت آب منطقه‌ای استان، عملکرد آزمایشگاه فنی مکانیک خاک و بررسی استاندارد تولید مصالح ساختمانی از سوی مدیران ذی‌ربط ارایه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :