نماز جمعه این هفته در شهرهای استان اردبیل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ 01 October 2021

حجت الاسلام نعمتی امام جمعه موقت مشگین شهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و هفته دامپزشکی از خدمات نیروی انتظامی در ایجاد نظم و حفظ امنیت قدردانی کرده خواستار نظارت بیشتر اداره دامپزشکی مشگین شهر بر ذبح خارج از شبکه احشام شد.

حجت الاسلام نصیری امام جمعه موقت نمین با بیان اینکه صهیونیسم در حال توطئه افکنی و ایجاد اختلاف بین مردم ایران و آذربایجان هستند، گفت: ما با مردم شیعه آذربایجان برادر و هم مذهب بوده و هیچ اختلافی باهم نداریم، اما برخی کشور‌ها با کمک اسراییل درصدد ایجاد تنش و جنگ میان این دو کشور هستند.

حجت الاسلام صبحی امام جمعه موقت عنبران با بیان اینکه باید با ایمان و تقوا در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، افزود: خود را نباید اسیر نفس کنیم چرا که به یاد خدا بودن و دوری لذت‌های دنیایی تنها راه رسیدن به سعادت ابدیست.

امام جمعه سرعین به تبیین منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و تاثیرگذاری گردشگری در رشد و اقتصاد منطقه پرداخت و از مسئولان خواست به مقوله گردشگری منطقه توجه ویژه‌ای داشته باشند.
حجت الاسلام اصغری در ادامه با اشاره به روز سالمند، از اداره بهزیستی خواستار رسیدگی بیشتر به این قشر بزرگ جامعه شد.

حجت الاسلام نعمتی امام جمعه نیر با انتقاد از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان در خصوص احداث مدرسه در روستای ویرثق گفت: روستای ویرثق جزو روستا‌های بزرگ شهرستان نیر می باشد که دانش آموزان این روستا از نبود مدرسه در عذاب هستند.

حجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرود با هشدار جدی به دولت باکو گفت: دولت باکو مراقب باشد در آتش فتنه‌های دشمنان خود گرفتار نشود چرا که ایران با صبر و خویشتنداری و با حفظ آرامش و ارتباط با همسایگان همه مسائل منطقه‌ای را زیر نظر دارد و اقتدار ما نیز در تمام منطقه و دنیا زبانزد است.

حجت الاسلام مرادی منش امام جمعه موقت ارشق با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با انتقاد از کمبود امکانات این نیرو در بخش ارشق با وجود وسعت زیاد و تعدد روستا‌های بخش از مسئولان ذیربط خواست نسبت به استقرار پاسگاه انتظامی در دهستان ارشق شمالی و تجهیز کلانتری رضی اقدام نماید.

امام جمعه کوثر ضمن اشاره به این که دشمنان خارجی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی دائماً در پی توطئه علیه کشور و مردم ایران هستند گفت: یک پا و ریشه‌ اصلی ناامنی‌ها در منطقه غرب آسیا رژیم جعلی اسرائیل است.
حجت الاسلام بیگی ضمن گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی از خدمات این قشر زحمتکش تشکر و قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار