نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان، راز و جرگلان در مجلس :

کمبود آمبولانس، مشکلی اساسی در مسابقات ورزشی استان خراسان شمالی!

گروه استان‌ها-نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مسابقات ورزشی با کمبود آمبولانس در خراسان شمالی مواجه هستیم و برای این منظور درخواست تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه آمبولانس برای خدمات اورژانسی در مسابقات ورزشی استان مطرح شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ 28 September 2024

سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار «تابناک خراسان شمالی»، پیرامون دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: مهمترین موضوعی که در دیدار با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه تمام و رفع کمبودهای ورزش استان بود.

وی با بیان اینکه در مسابقات ورزشی با کمبود آمبولانس در خراسان شمالی مواجه هستیم گفت: برای این منظور درخواست تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه آمبولانس برای خدمات اورژانسی در مسابقات ورزشی استان مطرح شد.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به توسعه کلینیک فیزیوتراپی کوثر ویژه ورزشکاران و عموم استان خاطرنشان کرد: در اختیار قرار دادن یک مکان ورزشی مناسب به هیئت پزشکی ورزشی جهت توسعه کلینیک فیزیوتراپی کوثر ویژه ورزشکاران و عموم استان از دیگر درخواست‌ها بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یکی از نقاط ضعف خراسان شمالی را پروژه‌های نیمه تمام و سالن های نیمه کاره ورزشی عنوان کرد و در این باره گفت: سالن‌های ورزشی نیمه تمام که چشم امید بسیاری از ورزشکاران و جوانان استان است باید هرچه سریعتر تعیین و تکلیف شود لذا درخواست تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها مطرح شد.

پاکمهر در پایان از تخصیص اعتبار برای ۱۵ چمن مصنوعی خبر داد و گفت: درخواست تخصیص ۱۵ چمن مصنوعی برای بهره‌برداری از زمین‌های چمن مصنوعی ورزشی ۶ شهرستان حوزه انتخابیه و درخواست استقرار اداره ورزش و جوانان در شهرستان تازه تاسیس مانه و تامین اعتبار برای ایجاد زیرساخت و نیروی انسانی از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار