استاندار کرمانشاه:

۶ دستگاه خودرو در اختیار استانداری به همیاری‌ شهرداری‌های کرمانشاه بازگردانده شد

گروه استان ها-استاندار کرمانشاه از بازگرداندن ۶ دستگاه خودرو در اختیار استانداری به سازمان همیاری شهرداری‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ 03 October 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز پنجشنبه (دوازدهم مهرماه) در جلسه شورای سازمان همیاری‌ شهرداری استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت فجایع ماه‌های اخیر در جهان اسلام و به ویژه شهادت شهدای فلسطین و لبنان، اظهار کرد: یک سیاستی که از ابتدای کار بنده معتقد بودم و با همراهی همکاران تلاش کردیم که این مسیر پیش برود و اگر به تعبیر ریل حرکت تلقی شود، سازمان همیاری شهرداری‌ها از وضعیت خوبی برخوردار خواهد شد.
 
 وی افزود: نخستین نکته اینکه به هیچ عنوان حتی در حد یک هزار تومانی بنده روی سازمان همیاری شهرداری‌ها به عنوان حیات خلوت یا قلک نگاه نکردم و این اجازه را نیز به هیچ شخصی ندادم، هر شخصی سندی پیدا کرد که بنده اجازه برداشت یک هزار تومانی را از سازمان همیاری دادم حتماً روال قانونی را برای پیگیری طی کند.
 
 استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دوم اینکه اگر خودمان به سازمانی که قرار است به شهرداری‌ها کمک کند بها ندهیم چطور می‌توانیم از بقیه انتظار داشته باشیم که این کار را انجام دهند.
 
 صحرایی عنوان کرد: وقتی ما می‌توانیم ارزش افزوده را بین مجموعه بگردانیم آن هم نه برای سود بنده بلکه برای سود همکاران در اقصی نقاط استان که نخست باید خود را کنار بکشم تا بقیه بتوانند این نکته را به راحتی در نقاط مختلف اجراها و انواع آماده سازی‌ها حل کنند.
 
بنده تا آخرین روز مسئولیت این مسیر را ادامه خواهم داد و هر جایی که کاری قابل اقدام باشد و سازمان همیاری شهرداری‌های استان بتواند آن را بردارد اولویت با سازمان همیاری خواهد بود.
 
شهرداری‌ها باید تقویت شوند، اگر شهرداری غنی باشد می‌تواند خدمت بیشتری ارائه دهد و پول آن به جیب شهروندان و همشهری‌های ما ریخته می‌شود و این خودش سود است.
 
 وی عنوان کرد: باید جایی که بیهوده منابع دچار نابسامانی شده جمع شود و ۲ نکته مهم وجود دارد یکی بحث نیرو و دیگری بحث ساختمان خودرو است.
 
 وی ادامه داد: یک ساختمان اگرچه استفاده‌هایی دارد اما این هزینه در آن مکان برای ما اولویت ندارد با جهش‌هایی که در این سال‌ها اتفاق افتاد باید مبلغ ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان اجاره می‌دادیم اما دیگر نیاز به تمدید نیست، باید آن ساختمان خالی بماند یا گروه خاصی از آن استفاده کنند.
 
صحرایی در ادامه افزود: ماشین‌ها حتماً باید جمع آوری شود ولی ابتدا باید یک توازن بین نیاز و استفاده فراهم شود که از راه فروش ماشین‌های بدون استفاده شروع کرده و بعد هم با پیگیری‌های مفصلی که با تهران انجام شد، چند دستگاه ماشین برای تقویت فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و استانداری خریداری شد و ضروری بود.
 
صحرایی بیان کرد: در حوزه استانداری هرچه که به بنده تحویل داده شده بود به همان شکل تحویل دادم، ۶ دستگاه خودرو و یک دستگاه خودرو دیگر در تهران باقی مانده که در حال پلاک شدن است و بعد از اینکه پلاک شد آن خودرو هم به استان برگردانده می‌شود.
 
وی اضافه کرد: هر تعداد خودرو که بیرون از سازمان همیاری استفاده شده باید برگردانده شود و خودرو مورد نظر به هر شخصی داده شده باید تحویل داده شود.
 
وی گفت: نکته آخر بحث نیروی انسانی است، از تاریخ ۱۵ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ بنده نامه رسمی درخواست نیرو برای استان را ارسال کرده که تا خرداد ماه امسال توانستیم تعدادی نیرو جذب کنیم برای اینکه بعضی از نیازهای استان را دچار مشکل می‌کرد و به موازات به هر مقدار که کار برای آن‌ها فراهم شد، بدون کم‌وکاست برگردانده شد.
 
استاندار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: از طرف ما هیچ ممانعتی وجود ندارد و طرف دیگر نیز کار برای اضافه کردن، دریافت نیروها و بازگشت آنها فراهم شده است که این کل ماجرای تعامل ما با سازمان همیاری شهرداری‌ها است، نه پولی از سازمان دریافت می‌کنیم و نه امکاناتی، بلکه باید برای سازمان همیاری‌ این امکان را فراهم کنیم که هم برای سازمان و هم برای استان کار مولد و مفید انجام دهند.
 
انتهای پیام/
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار