برخوردار شدن 4 هزار و 70 خانوار از گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از برخوردار شدن 4 هزار و 70 خانوار شهری از گاز طبیعی در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹ 11 March 2015
تابناک بوشهر:  غلامعباس حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در سال 93 توسط این مجموعه اظهار داشت: طی سال جاری شاهد روند رو به رشد توسعه شبکه گاز در اقصی نقاط استان بودیم و در این ارتباط تلاش‌های خوبی صورت پذیرفت.

وی افزود: در سال جاری امسال 2 شهر و 21 روستای استان بوشهر به مجموع شهرها و روستاهای گازدار استان اضافه شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال 93 ، نعمت گران‌بها و ارزشمند گاز به خانه‌های مردم شریف شهرهای وحدتیه و بردخون نیز رسید و بدین ترتیب 4 هزار و 70 خانوار شهری دیگر در شمار خانوارهای شهری برخوردار از گاز استان قرار گرفتند.

حسینی بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت توسعه گازرسانی در مناطق روستایی اشاره و افزود: نعمت گاز مزیت‌های بسیار زیادی برای ساکنان روستا به دنبال داشته و گامی مثبت در جهت پیشگیری از مهاجرت روستائیان به شهر خواهد بود.

وی یاد آور شد: در همین راستا 21 روستا در شهرستان‌های تنگستان ، دشتستان ، دیر، عسلویه و گناوه گازدار شده و بدین ترتیب زمینه برخورداری 4 هزار و 600 خانوار روستایی جدید از نعمت گاز فراهم گردیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر بیان داشت: در سال جاری به منظور گازرسانی به مناطق یاد شده مجموعا بالغ بر 183 کیلومتر شبکه گازرسانی اجرا گردیده است.

این مسئول همچنین از نصب 15هزار و 765 انشعاب در اقصی نقاط استان خبر داد و افزود : به 100 درصد از برنامه‌ریزی و تعهدات صورت گرفته جهت افزایش نصب انشعابات در استان طی سال جاری عمل نمودیم.

حسینی در خاتمه با اشاره به اهمیت بالای گاز طبیعی به عنوان منبع انرژی پایدار که اهمیتی اساسی در سبد انرژی کشور دارد خاطر نشان کرد : امیدواریم طی سال آتی شاهد تسریع و  توسعه  دوچندان گازرسانی در دیگر نقاط استان خواهیم بود.

وی در همین ارتباط از حمایت های بی دریغ مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران  و نیز همکاری استاندار محترم، شهرداران و دهیاران استان قدردانی نموده و اظهار داشت: در حال حاضر  بخش گازرسانی یکی از موفق‌ترین بخش‌‌های کشور در عرصه توسعه است که  امید داریم با تداوم روند موجود و همت و پشتکاری قوی، خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم همچنان تداوم یافته و محقق گردد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار