بسته ویژه خبری تابناک یزد:

برنامه‌ریزی برای سفر ریاست جمهوری به یزد آغاز شد/نماینده یزد:تبادل تسلیحاتی ایران با 36 کشور دنیا/واژگونی خونبار اتوبوس حامل اتباع پاکستانی در یزد

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛"برنامه‌ریزی برای سفر ریاست جمهوری به یزد آغاز شد،نماینده یزد:تبادل تسلیحاتی ایران با 36 کشور دنیا و واژگونی خونبار اتوبوس حامل اتباع پاکستانی در یزد"رصد‌خانه امروز تابناک یزدرا تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۳۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 26 November 2015
برنامه‌ریزی برای سفر ریاست جمهوری به یزد آغاز شد

استاندار یزد گفت: استان یزد از امروز پیگیر طرح‌ها و برنامه‌های ویژه سفر ریاست جمهوری است تا با ارائه به مسئولین کشور بتواند از برکات بیشتر این سفر استفاده کند.سید محمد می‌رمحمدی در جلسه شورای برنامه ریزی با بیان اینکه ضروری است از فرصت‌های قانونی بمنظور جذب اعتبارات استفاده مطلوب شود، تأکید کرد: اینکه توقع داشته باشند استانداری پیگیر کار‌ها و برنامه‌ها باشد صحیح نیست، بلکه لازم است مدیران جنب‌وجوش و فعالیت بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

می‌رمحمدی گفت: مدیران استان توجه داشته باشند تا از انجام کارهای نمایشی و برنامه‌هایی که جز هزینه برای مردم دستاوردی ندارد، دوری کنند.

وی در ادامه با اشاره به دستورکار جلسه مبنی بر بررسی ظرفیت‌های قانون بودجه برای تأمین اعتبارات موردنیاز آموزش‌وپرورش اظهار داشت: قانون بودجه ظرفیت بالایی برای کمک به آموزش‌وپرورش دارد که باید شناسایی و بررسی شود.مهر

نماینده یزد:تبادل تسلیحاتی ایران با 36 کشور دنیا

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکاپوی آمریکا برای برقراری رابطه با ایران، از تبادل تسلیحاتی ایران با 36 کشور دنیا خبر داد و گفت: آمریکا هیچ‌ زمانی دوست ما نبوده و نخواهد بود.
محمدصالح جوکار در آیین آغاز به کار مرکز جراحی فاطمه‌الزهرا(س) اظهار داشت: ما باید همیشه هوشیار باشیم و بدانیم آمریکا هیچ‌گاه دوست ما نبوده و نخواهد بود و هدفی جز رخنه با هر روش ممکن را در سر دارد.

وی با بیان اینکه ابتکار امام بر تشکیل بسیج موجب شد تا این تفکر و فرهنگ در کشور ما در طول دفاع مقدس آبدیده و مستحکم شود گفت: حضور مردم در قالب بسیج را در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و حتی فناوری پررنگ و گسترده می‌بینیم که با داشتن متخصصان و نخبگان حضور گسترده‌ای دارند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در بسیاری از موارد شاهد تبلور بسیج بودیم و تفکر بسیجی را در عرصه صنعت دفاعی کشور لمس کردیم.

وی با طرح این سوال که برخی عنوان می‌کنند انقلاب اسلامی برای ما چه کرده، عنوان کرد: در طول سال‌هایی که آمریکا در کشور ما حضور داشت چیزی جز فقر و پریشانی و غارت کشور به ارمغان نیاورد این در حالی است که امروز از بسیاری جهات حرف اول را در منطقه می‌زنیم و وابستگی نداریم.

جوکار تصریح کرد: در طول جنگ هشت ساله حتی برای تامین فشنگ و سیم خاردار به کشورهای خارجی احتیاج داشتیم اما به برکت انقلاب اسلامی و تلفیق آن با تفکر بسیجی و خلاقیت و نوآوری در منطقه حرفی برای گفتن داریم.

وی با بیان اینکه با 36 کشور دنیا تبادل تسلیحاتی داریم و اسلحه و مهمات جنگی صادر می‌کنیم گفت: جمهوری اسلامی در تولید موشک‌های بالستیک بسیار جلوتر از کسانی است که در منطقه حرفی برای گفتن داشتند.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: باید بستر را بیش از گذشته برای حضور جوانان فراهم کنیم تا با خلاقیت و نوآوری و تحقیق و پژوهش در سایه تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی شاهد رشد و بالندگی ایران اسلامی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن همواره تلاش برای مقابله با ما را دارد تصریح کرد: تغییر رویه جنگ سخت دشمن به جنگ نرم نشان از تلاش‌های گسترده برای رخنه و نفوذ دارد و به هر شکلی که بتواند قصد ضربه‌زدن دارد.

جوکار عنوان کرد: بحث نفوذی که مقام معظم رهبری فرمودند از این دست است که ابتدا با یک رخنه کوچک نفوذ شروع می‌شود و سپس چون سیلی ویرانگر به مقابله برمی‌خیزد.

وی ادامه داد: امروز دخالت‌های بیجای آمریکا در منطقه بیانگر این است که با سنگ‌اندازی به هر شکلی امنیت منطقه را به هم بزنند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بسیج در راه استکبار ستیزی هرگز کوتاه نخواهد آمد و امروز با تکیه بر نیروی قدرت خود و ظرفیت‌هایی که داریم و حضور جوانان علاقمند و متعهد و کارا به مقابله با آنها برمی‌خیزیم.فارس

واژگونی خونبار اتوبوس حامل اتباع پاکستانی در یزد

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در یزد چندین مصدوم بر جای گذاشت.سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره جزییات این سانحه گفت:بامداد دیروز در ساعت ۳:۳۰ یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کمر بندی یزد واژگون شد.
سید مصطفی مرتضوی تصریح کرد: در پی وقوع این سانحه، ۵۹ نفر حادثه دیدند که از این تعداد ۱۸ نفر به شدت مصدوم شدند.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار