اشتغال‌زایی احمدی‌نژاد برای جوانان چین و هند

کد خبر: ۲۰۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵ 04 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، محمد هاشمی تحلیلگر و رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملکرد محمود احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری گفت: در دولت‌های نهم و دهم در زمینه توقف توسعه و به انزوا کشیدن ایران در مجامع جهانی اتفاقات بدی برای ایران افتاد. به دلیل انزوای سیاسی و ایجاد تحریم‌های اقتصادی، دولت مجبور بود تحریم‌ها را دور بزند که همین کار باعث شد تا فسادهای گسترده و بی سابقه در ایران رخ بدهد. پرونده‌های سه هزار میلیاردی و نفتی نمونه‌های بارز این مسئله است.
 هیچگاه در ایران شاهد نبودیم که یک دکل نفتی گم شود اما در دولت نهم و دهم این اتفاق افتاد. فسادهای گسترده در کشور حاصل سیاست‌های غلط دولت گذشته بود که دامن کشور را گرفته است. ناهنجاری‌های اجتماعی در زمان اصول‌گرایان رشد پیدا کرده است.

گزارش‌هایی منتشر شده است که سن مصرف مواد مخدر به زیر
15 سال رسیده است. در دولت اصلاحات ما به خود کفایی گندم رسیدیم اما در دولت احمدی نژاد خود کفایی را گرفتیم و گندم از خارج وارد کردیم و تقریبا 800 درصد مصرف گندم کشور را وارد کردیم. دولت احمدی نژاد به جای اینکه فرصت شغلی برای جوانان ایران ایجاد کند، فرصت شغلی برای جوانان کشورهای بیگانه مانند چین، ترکیه و هند بوجود آورد.
آقای هاشمی مشکلی با حضور در نماز جمعه ندارند. مردم هم در این سال‌ها از ایشان خواسته‌اند در نماز جمعه حضور پیدا کنند اما در این موانعی وجود دارد که اجازه نمی‌دهد آیت‌الله هاشمی در نماز جمعه شرکت کند.
عصر ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار