پایان‌نامه‌های دانشگاه علم و هنر به مرکز اسناد یزد واسپاری شد

کد خبر: ۲۵۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 12 July 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد از واسپاری تعداد 87 پایان‌نامه دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد به این مرکز خبر داد.

داود پاک‌طینت با اشاره به قانون واسپاری پایان‌نامه‌های دانشجویی که از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است، گفت: تعداد 87 پایان‌نامه دانشجویی از دانشگاه علم و هنر یزد به مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان منتقل شده است که مراحل فهرست‌نویسی و ثبت در سامانه را می‌گذراند.

وی پایان‌نامه‌های منتقل شده به مرکز را مربوط به مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد اعلام کرد و افزود: این پایان‌نامه‌ها شامل رشته‌های تحصیلی مدیریت صنعتی، مدیریت جهانگردی، مهندسی مالی، کامپیوتر، معماری، صنایع، مدیریت بهره وری، سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی هستند.

پاک‌طینت با تاکید بر رعایت حقوق معنوی نویسندگان و تهیه‌کنندگان پایان‌نامه‌ها، گفت: این پایان‌نامه‌ها براساس مقررات حاکم و در چارچوب آیین‌نامه‌های مصوب، پس از فهرست‌نویسی و آرشیو در اختیار محققان قرار می‌گیرد.

این مسئول در پایان، مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان را محل مناسب و امنی برای حفاظت از اسناد مکتوب دانست و تاکید کرد: این مرکز با توجه به پشتیبانی‌های فنی و تخصصی که در خصوص اسناد مکتوب انجام می‌دهد، می‌تواند میزبان تولیدات مکتوب محققان و پژوهشگران استان باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار