40 درصد پرونده‌هاي طلاق در استان يزد به سازش ختم شد

مديركل بهزيستي استان يزد گفت: 40 درصد پرونده‌هاي طلاق در استان يزد به سازش ختم شده است.
کد خبر: ۳۷۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 06 February 2017
به گزارش تابناک یزد،جلیل عفتی  در مراسم رونمایی از دانشنامه ازدواج در میبد با اشاره به انتخاب میبد به عنوان پایلوت اجرای طرح اظهار داشت: در این طرح تلاش شده زندگی زوجین به سمت زندگی سالم و بهره‌مندی از آگاهی‌های مناسب زوجین پیش برود و در واقع با دریافت این دانشنامه، زوجین زندگی را با شناخت و همراهی یکدیگر آغاز می‌کنند و در طول مسیر زندگی نیز سعی در داشتن زندگی سالم و بانشاط دارند.

عفتی با بیان اینکه در استان یزد با وجود آسیب‌های اجتماعی که با آن روبه‌رو هستیم، توانسته‌ایم آمار طلاق را تا حدی کاهش دهیم، افزود: در استان اقدامات خوبی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام شده به ویژه در زمینه طلاق از 20 هزار پرونده‌ای که برای این منظور تشکیل شده، با ارائه خدمات مشاوره‌‌ای، 40 درصد آنها به سازش ختم شد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به تدوین دانشنامه ازدواج در میبد عنوان کرد: در قالب این طرح زوجین حتما باید در دوره‌های آموزشی شرکت و گواهی آمادگی ازدواج دریافت کنند.

در این مراسم که با حضور رئیس سازمان بهزیستی و جمعی از مسؤولان شهرستان میبد برگزار شد، از دانشنامه ازدواج در این شهرستان رونمایی و میبد به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار