به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

همایش «امید و آرامش» در سمنان برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری دومین همایش «امید و آرامش» به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 04 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، جواد نجاریانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دومین همایش «امید و آرامش» با هدف حمایت از خانواده‌های معتادان، روز چهارشنبه، 14 تیرماه ساعت 17:30 تا 19:30 در تالار آفتاب سمنان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این همایش به همت انجمن خانواده معتادان گمنام «نارانان و ناراتین» با رویکرد چشم‌انداز ما امید به زندگی است برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان ادامه داد: شعار خانواده معتادین نارانان «ما گرد هم می‌آییم تا یاد بگیریم اعتیاد یک بیماری است و مشکلاتمان را با یکدیگر در میان بگذاریم، مصرف‌کننده را تشویق کنیم که کمک بگیرد، امید را جایگزین ناامیدی کنیم، نگرش خانواده را نسبت به این بیماری بهتر کنیم، کمک کنیم تا اعتماد به نفس را بازیابیم» است.

نجاریانی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در راستای مبارزه با مواد مخدر و ریشه‌کن کردن این آسیب اجتماعی، تبلیغات این همایش را بر عهده گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار