استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل با بیان اینکه محرومیت‌زدایی ‌محلات کم‌برخوردار اردبیل را در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: اگر کار جهادی با ساختار اداری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تلفیق‌سازی شود نتایج مثبت آن را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 01 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست با اعضای قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت زهرا(س) اظهار داشت: هر زمان تحول و تغییر باشد بی‌شک رشد، شکوفایی و توسعه نیز به همراه آن خواهد بود که این موضوع با اقدامات جهادی، انقلابی و کادر در میدان محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: حضور جوانان در عرصه فعالیت‌های انقلابی انگیزه فعالیت و هدفگذاری‌ها را مشخص کرده و در این زمینه روحیه خدمت بی‌منت در بین مسئولان را تقویت کرده که این موضوع در گروه خدمتگزاری همراه با اخلاص و پاک دستی‌ها رقم خواهد خورد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: هم‌اکنون جوانان خالصانه و بدون هیچ تمنایی در میدان کار هستند و این الگویی برای مسئولان است تا برای رسیدن به نتایج مطلوب به این شکل ورود پیدا کنند و بی‌شک اگر کار جهادی با ساختار اداری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تلفیق‌سازی شود نتایج مثبت آن را شاهد خواهیم بود که به همین منظور با بهره‌گیری از امکانات موجود این مهم را در دستور کار قرار داده‌ایم.

عاملی ادامه داد: نیاز است در محلات کم‌برخوردار، روستاها و مدارس از ظرفیت جوانان استفاده شود تا بتوانیم برنامه‌های محرومیت‌زدایی را اجرا کرده و با احصای نیازها برای خدمت به مردم و ادامه راه شهدا عزت و شرف را در کشور رقم بزنیم.

وی اظهار کرد: این اقدامات گامی مهم برای حفظ و انتقال فرهنگ نوع دوستی است که نیاز است این دیدگاه‌ها در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، تربیت و آموزش، حوزه خانواده و بانوان، علمی، حوزه گردشگری و ورزشی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: حراست از انسان‌های بزرگ همواره وظیفه ماست، چرا که با پاسداشت این منابع مسیر رشد و ترقی نیز هموارتر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار