مدیر آموزش و پرورش خلخال محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و تحصیل در بستر فضای مجازی را مانع اجرای برنامه های تربیتی دانست و گفت: دانش‌آموزان این منطقه در مسابقات استانی و کشوری قرآن کریم خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 13 December 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، رضا محمدی روز دوشنبه در نخستین محفل انس با قرآن دانش‌ آموزان خلخال افزود: در مسابقات قرآنی سال تحصیلی گذشته که به صورت فضای مجازی در کشور برگزار شد ۲ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس خلخال موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در رشته‌های قرائت و حفظ کل قران کریم شدند.

وی اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته ۸۵ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان موفق به دریافت جواز حضور در مسابقات استانی شده و ۱۹ رتبه برتر مسابقات قرانی استان اردبیل را کسب کردند.

محمدی با اشاره به ایجاد فرصت دوباره تحصیل حضوری دانش‌ آموزان در سال تحصیلی جاری گفت: شرکت در اردوهای علمی، فرهنگی ،تربیتی و ورزشی این فرصت را برای قشر دانش‌آموز فراهم می‌کند تا بتوانند فرصت بیشتری برای انتقال این داشته‌ها داشته باشند.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت محافل قرآنی در کنار تقویت باورهای اعتقادی و معنوی می‌تواند برای ایجاد نشاط و تقویت روحیه دانش‌ آموزان مفید واقع شود.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار