سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با اشاره به ضرورت تکمیل طرح های نیمه تمام گفت: اکنون ۳۰ طرح عمرانی از سوی شهرداری این منطقه در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 16 December 2021

به گزارش ایرنا علیرضا نقوی روز چهارشنبه در نشست با شهردار یزد با اشاره به اینکه کیفیت پروژه‌های عمرانی نباید فدای کمیت شود افزود: علی‌رغم تمامی تلاش‌ها برای اتمام و بهره‌مندی از پروژه‌های منطقه بافت تاریخی در بازه زمانی تعریف‌شده، هرگز نباید از رعایت استانداردهای فنی غفلت شود.

وی اظهار کرد: برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام و یا باقی‌مانده از سال‌های گذشته فعال‌ شده‌اند که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

نقوی تصریح کرد: حل مشکلات موانع احتمالی پیشرفت پروژه‌های عمرانی را در دستور کار قرار داده‌ایم و امیدواریم که مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قبلی، در سریع‌ترین زمان طرحها را تحویل دهیم.

همچنین شهردار یزد گفت: در اجرای پروژه‌های شهری، ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف شهرداری برای به نتیجه رساندن پروژه‌ها ضروری است و موجب تسریع در روند اجرا و کیفیت انجام کار می‌شود.

ابوالقاسم محی‌الدینی با بیان اینکه عهد و پیمان مدیریت شهری برای توسعه و آبادانی روزافزون یزد خلل‌ناپذیر است؛ خاطرنشان کرد: علاوه بر سرعت اجرای پروژه، کیفیت پروژه‌ها نیز مورد تأکید ما است و ما به‌عنوان امانت‌داران بیت‌المال، بر اجرای باکیفیت تمامی پروژه‌های عمرانی نظارت داریم.

وی افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان هستند و هدف ما این است تا با تلاش مستمر و مداوم پروژه‌هایی که در پیشرفت شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند کوتاه‌ترین زمان افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

در این نشست روند پیشرفت فیزیکی طرح های فعال بررسی و در خصوص پشتیبانی و تأمین مالی پروژه‌های ۱۴۰۱ منطقه بافت تاریخی هم‌اندیشی و تصمیم‌گیری شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: عمرانی ، شهرداری ، تاریخی ، طرح
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار