استاندار مرکزی گفت:در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تشکیل یک قرارگاه منسجم فرهنگی با هدف ترسیم نقشه راه فرهنگی استان از برنامه‌های اصلی استانداری است و همه باید در این راستا مشارکت گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 27 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در دیدار با امام جمعه شهر آشتیان در جریان سفر یک روزه به این شهرستان، افزود: تقویت شورای فرهنگ عمومی هم در دستور کار قرار دارد و امید است با یک جهت‌گیری مناسب و کاربردی بتوانیم گام بلندی در راستای حل مشکلات و معضلات فرهنگی برداریم.
استاندار مرکزی گفت: هویت فرهنگی این استان با مشارکت تمامی ارکان‌ها، نهادهای اجرایی و اجتماعی به خصوص ائمه جمعه و حوزه‌های علمیه استان احیا می‌شود.
وی اظهار داشت: همگرایی و یکپارچگی مطلوبی بین نمایندگان مردم‌ در مجلس شورای اسلامی و نهادهای اجرایی ایجاد شده و تمام تلاش استانداری تقویت هر چه بیشتر این مهم است چرا که تا وحدت و یکپارچگی بین مسئولان فراگیر نشود، مسیر پیشرفت و آبادانی استان نیز همواره نخواهد شد.
امام جمعه‌ شهر آشتیان هم گفت: وحدت و همگرایی بین مسئولان شهرستان ایجاد شده و تمام تلاش مسئولان حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی است.
حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری افزود: سیاست‌های دولت سیزدهم در توجه به مسائل فرهنگی قابل تقدیر است و امید است با برنامه‌ریزی‌های کاربردی اقدامات موثری در این حوزه انجام شود.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی زیرساخت و اعتبار نیاز دارد، بیان کرد: سال گذشته اعتبار مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی به شهرستان آشتیان اختصاص داده نشده در صورتی که فرهنگ زمینه ساز توسعه پایدار است و بدون توجه به آن مسیر آبادانی نیز هموار نمی‌شود.
امام جمعه آشتیان ادامه داد: اصلاح فرهنگ در راس امور قرار دارد و با حمایت از شورای فرهنگ عمومی می‌توان فرهنگ جامعه را نیز تقویت کرد.
بازدید از صنایع شهرستان و دیدار با اقشار مختلف مردم از مهمترین برنامه‌های استاندار مرکزی در سفر یک روزه به آشتیان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار