رئیس کل دادگستری استان اردبیل مسوولان ذی‌ربط را به تلاش برای تسریع در اجرای طرح صدور سند تک برگی برای زمین‌های زراعی ، اراضی ملی ، منابع طبیعی و کشاورزی منطقه فراخواند.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 09 March 2022

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو روز چهارشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی استان اظهار کرد: اجرای این طرح منجر به کاهش اختلافات ملکی و در نهایت رسیدگی‌های دقیق در پرونده‌های قضایی خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام تلاش مسوولان بر این است که این کار عظیم با حداکثر سرعت و حداقل هزینه برای مردم عادی انجام بگیرد.

وی با تشریح عملکرد شورای حفظ حقوق بیت‌المال گفت: تمامی احکام صادره از سوی محاکم قضایی در خصوص اراضی ملی و دولتی اجرایی شده و اراضی مورد تعرض و تصرف آزادسازی شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین با بیان اینکه ساخت سازهای غیرمجاز و بی‌رویه موجب ایجاد مشکلات فراوان شده است ، بر لزوم تعیین تکلیف اینگونه ساخت و سازها و یافتن راحل مناسب برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد.

حجت‌الاسلام کثیرلو گفت: با هر گونه سهل‌انگاری در صیانت از اراضی و املاک و نیز با متخلفان و مجرمانی که با تخریب ، تصرف و تعرض به این اراضی درصدد سوء‌استفاده باشد مطابق قانون برخورد می‌شود.

استان اردبیل با وسعت ۱۷ هزار و ۹۵۳ کیلومترمربع، دارای ۹۰۳ هزار هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان‌بند و همچنین ۶۹ هزار هکتار جنگل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار