نشست بررسی تخصصی مسائل و راهکارهای حراستی عرصه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون شنبه 23 مهر با حضور رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران و رئیس حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 16 October 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست این شرکت ضمن ابراز خرسندی از اهتمام موجود در خصوص حراست گفت: ایجاد نگرش جدید و یافتن راهبردهای نوین در راستای افزایش توان صیانت از دارایی های ارزشمند سازمان اعم از سرمایه های انسانی و فیزیکی یکی از عوامل تاثیر گذار بر تولید پایدار است

مهندس قباد ناصری افزود: وسعت گستره ی شرکت و حجم بالای عملیات مستلزم اتخاذ تدابیری است تا ریسک های موجود را به حداقل رسانده و آرامش بیش از پیش را بر حوزه فعالیت کارکنان حکفرما سازد.

مهندس دامغانی، رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران نیز ضمن تقدیر از تلاش های حراست مردان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، بر پیش بینی اقدامات کوتاه، میان و بلند مدت در راستای ارتقاء سطح توانمندی سازمان در حوزه حراست تاکید کرد.

شایان ذکر است در پایان مقرر شد که حراست های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طرحی را با سه محور اصلی منابع انسانی، عمران و تجهیزات الکترونیکی با اولویت جغرافیای عملیاتی تهیه و به شرکت ملی نفت ایران ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار