به منظور مشخص کردن چارت پایگاه و استفاده از ظرفیت نیروهای جدید؛
فرمانده پایگاه مقاومت شهید باهنر استان،گفت: جلسه ای با هدف همفکری برای تکمیل چارت پایگاه برای ایجاد بستر مناسب جهت فعالیت نیروهای جدید و انتصاب آنان به عنوان اعضای شورا در پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 12 October 2015

جلسه ای به منظور هم اندیشی برای تکمیل چارت پایگاه مقاومت شهید باهنر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به منظور استفاده از ظرفیت نیروهای جدید برگزار شد.

به گزارش تابناک اردبیل، جلسه ای به منظور مشخص کردن چارت پایگاه برای آغاز فعالیت نیروهای جدید با حضور فرمانده و اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید باهنر و مربیان حلقه صالحین این اداره کل برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید باهنر استان، ضمن عرض تسلیت فاجعه دردناک منا، به محضرحضرت ولی عصر (عج)، فرا رسیدن ماه محرم و ايام عزاداري حضرت سيدالشهدا (ع) و گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، در ابتدا دستور جلسه فوق را تشریح و بیان کرد: تشکیل اینگونه جلسات در راستای توسعه و ترویج روحیه بسیجی در بین کارکنان امری ضروری و مهم به شمار می رود.

مسعود تائبی با تأکید بر اینکه تحقق بخشیدن به آموزه های دینی و قرآنی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی بنا به فرموده مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه پاسداران در تشکیلات بسیج، جزو ضرورت ها است، افزود: تعامل شایسته و اصولی بین پایگاه این اداره کل و پایگاه بسیج دیگر ادارات در سایه مساعدت ها و حمایت های مدیرکل استان موجب شده تا امور فی مابین به نحو احسن و شایسته پیگیری و در نهایت منتج به نتیجه شود، چراکه خروجی آن اعتلای نظام اسلامی و رسیدن به اهداف عالی ارتش بیست میلیونی است.

این مقام مسئول با اشاره به پیشبرد مطلوب اهداف پایگاه مقاومت شهید باهنر توسط اعضای شورای این پایگاه، تصریح کرد: فعالیت های بی شائبه تمامی بسیجیان در انجام وظایف سازمانی به مردم شهیدپرور در سریع ترین زمان ممکن قوت قلبی برای ما در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه جلسه یاد شده با هدف همفکری برای تکمیل چارت پایگاه برای ایجاد بستر مناسب جهت فعالیت نیروهای جدید و انتصاب آنان به عنوان اعضای شورا در پایگاه برگزار شده است، از زحمات بسیجانی که به عنوان سرگروه حلقه های صالحین زحمت کشیده بودند تقدیر و تشکر کرد و گفت: مقرر شده است که از خدمات و تجربیات این گروه در یک چارت بسیجی که مشغول فعالیت اند، استفاده و درعوض از ظرفیت سایر نیروهای جدید در چارت شورای پایگاه استفاده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار