مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۳۰۰ نقطه در پهنه کلانشهر اصفهان برای شیرهای آتش‌نشانی (هیدرانت) جدید جانمایی شده و لازم است هرچه سریعتر برای نصب آنها اقدام شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 23 July 2023

منصور شیشه فروش افزود: همه شهرداری‌ها برای کنترل آتش سوزی موظف به ایجاد شبکه آب آتش‌نشانی در سطح شهرها هستند بنابراین در سطح کلانشهر اصفهان نیز ۳۰۰ نقطه جدید برای نصب این شیرها جانمایی شد.

وی با بیان اینکه این شیرها برای تامین آب مورد نیاز آتش نشانی در مواقع ضروری و ایجاد شبکه آب آتش نشانی نصب می‌شود، تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا و احتمال رخ دادن آتش سوزی لازم است که هرچه سریعتر برای نصب شیرهای آتش نشانی جدید در کلانشهر اصفهان اقدام شود.

شیشه فروش اضافه کرد: مدیریت بحران استانداری اصفهان به سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان و شرکت آب و فاضلاب اصفهان تاکید کرده است تا در اسرع وقت بمنظور استقرار سامانه های شبکه آب آتش نشانی و نصب شیرهای هیدرانت در مکان های مشخص شده اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر تعدادی شیر آتش نشانی در سطح کلانشهر اصفهان نصب شده است، خاطرنشان کرد: این تعداد با توجه به وسعت شهر، کم است و مقرر شد در مکان های مختلف و برای شرایط اضطراری برای نصب شیرهای جدید جانمایی و برنامه‌ریزی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار