مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از آغاز طرح گشت های نظارتی بمنظور تقویت نظارت، رصد و پایش بازار پایان سال خبر داد
کد خبر: ۱۱۵۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 04 March 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید مهدی محمدی اظهار کرد: وظیفه اصلی تعزیرات حکومتی اجرای درست قانون و رسیدگی به تخلفات حوزه بازار است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید بازار در ایام پایانی سال، مرحله اول طرح نظارت بر بازار از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا ۲۹ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

محمدی افزود: مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه‌های بهاره، میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی، دفاتر فروش بلیط، رستوران‌ها، قنادی‌ها، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبارها، سردخانه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراکز فروش پوشاک مهمترین نقاط تمرکز گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی خواهند بود.

وی ادامه داد: مرحله دوم اجرای طرح از اول فروردین ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ادامه خواهد داشت که در این مرحله نیز علاوه بر نظارت بر مراکز مرحله اول، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، اماکن زیارتی، زائر سراها، هتل‌ها و مراکز توزیع اقلام ماه مبارک رمضان نیز اضافه خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک در شهرستان‌های استان که اداره تعزیرات حکومتی دایر است فعال و بازار را رصد می‌کنند وی در پایان گفت: حضور تیم‌های نظارتی باید در بازار برای مردم محسوس باشد لذا روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی در گشت‌ها حضور دارند و بازار را رصد می‌کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار