سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از اجرای طرح نظارت مضاعف بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش ویژه ماه مبارک رمضان و سال جدید در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 04 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حسنعلی حسین پور، ۱۴ اسفندماه ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید و پیش بینی افزایش مبادلات تجاری در بازار مواد غذایی و ضرورت نظارت مضاعف بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی، طرح ویژه نظارت بر وسایل توزین و سنجش از تاریخ ۲۲ اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت.

حسین پور در ادامه گفت: در این طرح کارشناسان اداره کل با مراجعه به اصناف از جمله شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌ها، آجیل و خشکبار، میوه و تره بار، فروشندگان مواد پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، وانت بار‌های میوه فروشی و سایر مراکز فروش علاوه بر نظارت بر عملکرد وسایل توزین و سنجش، کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری را نیز مورد رصد و بازرسی قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند. همچنین شماره تلفن ۱۵۱۷ آماده دریافت نظرات هم استانی‌های عزیز می‌باشد.

یادآوری می‌شود با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار