مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در آستانه سفر‌های نوروزی از تأسیسات گردشگری شهرستان سرعین بازدید نظارتی انجام داد و گفت: با توجه به جایگاه گردشگری سرعین، نظارت بر خدمات تأسیسات گردشگری این شهرستان انجام میشود.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 04 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی ادیب ۱۴ اسفند ضمن بازدید از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری شهرستان سرعین، گفت: در آستانه عید نوروز و آغاز سفر‌های نوروزی بازدید‌های نظارتی از تأسیسات گردشگری و سایر تأسیسات خدمات رسان در سراسر استان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: نظارت بر کیفیت و نرخ خدمات ارائه شده در ایام تعطیلات نوروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا نظارت اصلی از سوی کمیته نظارت و ارزیابی ستاد خدمات سفر آغاز شده است.

وی بیان کرد: فعالیت غیرقانونی و بدون پروانه بهره‌برداری هیچ کدام از تأسیسات به ویژه تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی به هیچ وجه قابل قبول نیست و ضمن بازدید از تاسیسات با چنین واحد‌هایی برخورد قانونی انجام میشود.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: ضمن بازدیدی که از مراکز اقامتی شهرستان توریستی سرعین انجام شد این شهرستان همانند سراسر استان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند و نواقصات موجود نیز در فرصت باقی مانده رفع خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار