مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری جشنواره داستانی «سیب» در آذرماه سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸ 21 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد اسحاقی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره داستانی سیب در حوزه هنری اردبیل اظهار کرد: فراخوان این جشنواره در حال طراحی است و بعد از انتشار علاقمندان تا پنجم آذرماه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه را دارند.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه این جشنواره 15 آذرماه با معرفی برترین‌های رشته داستان‌نویسی به انجام می‌رسد، تصریح کرد: در دو بخش آزاد و ویژه دفاع مقدس از برترین‌ها تجلیل می‌کنیم که این جشنواره به صورت استانی برگزار شده و در بخش آزاد از سه نفر و ویژه نیز دو نفر تجلیل می‌شوند.

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان گفت: این جشنواره برای دهمین دوره برگزار می‌شود که قبل از این به صورت فصلی برپا می‌شد که تصمیم گرفتیم این جشنواره را به صورت استانی برگزار کنیم.

اسحاقی وضعیت داستان کوتاه را در استان اردبیل و تلاش نویسندگان را در این حوزه مطلوب و مناسب ارزیابی کرد و افزود: ما به صورت هفتگی با برگزاری کارگاه رمان و داستان کوتاه تلاشمان بر این است تا هر دوی این بخش توسعه کیفی و کمی پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با دعوت از اساتید مرکز آفرینش‌های ادبی در استان اردبیل کارگاه‌هایی را برگزار می‌کنیم به طوری که در طول هفته پنج کارگاه در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

اسحاقی اضافه کرد: تلاش نویسندگان ما در طول سال به تولید سه الی چهار مورد رمان خلاصه می‌شود که به زودی شاهد رونمایی از تعدادی رمان جدید به همت نویسندگان استان می‌شویم.

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر آیینی، رمان، داستان،‌ ادبیات کودکان و نوجوانان را در طول هفته یادآور شد و ادامه داد: استقبال خوبی را از سوی علاقمندان در همه این حوزه‌ها شاهد هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار