استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱ 02 May 2024
به گزارش تابناک آذربایجان استان، استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را تبریک گفت.
 
در این پیام آمده است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد. جای بسی افتخار و سرافرازی است که ایرانیان از سپیده‌دم تاریخ تمدن، با خردورزی، اخلاق و ادب پرچمدار فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند. آثار شخصیت‌های علمی و فکری این سرزمین که پس از گذشت قرنها، هنوز مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی جهان قرار دارد، نشانگر جایگاه بلند تعلیم و تعلّم در ایران اسلامى است. دوازدهم اردیبهشت‌ماه نیز به عنوان روز تجلیل از مقام والای معلمی است.
 
بدون تردید موفقیت نسل‌های کنونی و آینده ما، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم؛ زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.
 
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند و دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در این استان اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم میسر نمی‌شود مگر با همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند. 
 
اینجانب توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه معلمان و فرهنگیان شایسته آذربایجان غربی در این مسیر دشوار و امیدبخش را، از خداوند بزرگ مسألت دارم.
 
محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار