معاون سیاسى و اجتماعى استاندار آذربایجان‌غربى گفت:توجه به زیرساخت‌هاى آموزشى و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدى دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ 06 May 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، «رضا ابراهیمی» معاون سیاسى و اجتماعى استاندار آذربایجان‌غربى، در همایش فرهنگیان ایثارگر استان گفت:توجه به زیرساخت هاى آموزشى و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدى دولت سیزدهم است.
 
وی افزود:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بالادستى ناظر بر همه فعالیت‌ها و برنامه هاى نظام تعلیم و تربیت است و باید تأکید بیشترى بر اجراى بهتر این سند صورت پذیرد.
 
معاون سیاسى و اجتماعى استاندار آذربایجان‌غربى افزود:تحقق اجراى صحیح و دقیق سند تحول بنیادین دانش آموزانِ در تراز انقلاب اسلامى را تحویل جامعه خواهد داد.
 
وی گفت:استان آذربایجان‌غربى در موضوع فضاى آموزشى مدارس دچار عقب ماندگى تاریخى بود که با آغاز دولت سیزدهم و توجه جدى استاندار به موضوع زیرساخت‌هاى آموزشى و سایر موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش، در ٢ سال اخیر یک هزار و ٣٤ کلاس درس تحویل شده و ساخت یک هزار و ٧٣٤ کلاس درس نیز در دست احداث است.
 
معاون سیاسى و اجتماعى استاندار آذربایجان‌غربى افزود:برقرارى عدالت آموزشى و توجه و پیگیرى جدی موضوعات مرتبط با دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز از دیگر اولویت‌هاى مقام عالی استان در شوراى آموزش و پرورش است، طبق مصوبه این شورا، همه فرمانداران و مسئولین دستگاه‌ها مکلف به همکارى با آموزش و پرورش در موضوع شناسایی و سپس جذب بازماندگان از تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار